Instagram uvodi ograničenje vidljivosti i drugih objava na „bliske prijatelje“

Osim ekskluzivne dostupnosti samo za određene formate, Instagram uvodi ograničenje vidljivosti sadržaja na „bliske prijatelje“ i za klasične i za Reels objave

Instagram uvodi ograničenje vidljivosti i drugih objava na „bliske prijatelje“

Sada i klasične objave i Reels snimke možete nameniti samo određenom krugu ljudi, jer i za njih Instagram uvodi ograničenje vidljivosti njihovog sadržaja samo na „bliske prijatelje“. Ova funkcija prvobitno je bila dostupna samo za format objava „Stories“ i „Notes“, ali Instagram je sada proširuje kako bi ljudi „imali više načina da budu autentični“ na ovoj aplikaciji.

To znači da ćete klasične Instagram objave, kao i Reels snimke moći da podelite samo sa odabranom publikom, ukoliko vam ne odgovara da neke od njih vide svi vaši pratioci.

Tim Instagrama kaže da ljudi koriste funkciju „bliski prijatelji“ kao mogućnost za povezivanje bez pritiska sa drugim osobama koju su im najvažnije, piše Engadget.

Funkcija se kao i u slučaju Stories objava, jednostavno uključuje i na drugim formatima. Kada pravite novu objava, izaberite opciju „Audience“ (Publika) i zatim izaberite „Close Friends“ (Bliski prijatelji) i onda kliknite „Share“ (Deli). Na taj način, svi oni koji se već nalaze na vašoj listi „bliskih prijatelja“ moći će da vide objavu, dok oni koji nisu na toj neće.

Da biste znali da li je vaša aplikacija dobila novo ažuriranje, možda ćete videti da se opcija u donjem delu ekrana sa ikonicom znaka plus, na krazko pretvorila u ikonu sa zelenom zvezdicom koja označava Close Friends opciju.

Ne treba zaboraviti da lista bliskih prijatelja ostaje ista u svim Instagram funkcijama. To znači da, na primer, ne možete odrediti jedan broj ljudi samo za Stories, a druge za Reels ili Notes. Međutim, čelnik ove aplikacije Adam Moseri otkrio je prošlog meseca da u kompaniji eksperimentišu sa opcijom koja bi omogućila korisnicima da dele objave sa različitim podskupovima pratilaca.

Na drugoj aplikaciji koja je takođe u Meta vlasništvu, Facebook mreži, korisnici odavno mogu da naprave različite liste ljudi po potrebi, i potom izaberu jednu od njih kojoj će dozvoliti da vidi određenu objavu.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi