U XY-tom preliminarnom pregledu mogućnosti dolazećeg DirectX 10 API-ja, istovremeno jednom od obimnijih, detaljnijih i boljih, FiringSquad pokušava da dočara korisnicima šta se može očekivati od dolazeće tehnologije. Šta je to Microsoft osmislio kao budući standard za PC igre na računarima i kakva će biti kompatibilnost unatrag sa aktuelnim naslovima, odnosno sa DirectX 9 i ostalima – ostaje da se vidi kada se finalna verzija Windows Vista operativnog sistema bude pojavila. Naravno, i ovom prilikom je Tim Sweeney iz Epic Games-a bio nezaobilazan faktor u članku, iznoseći svoja očekivanja, ali i govoreći o dolazećem Unreal grafičkom motoru. Ipak, Sweeney upozorava korisnike da ne očekuju dramatičnu razliku od DirectX 10 u vizuelnom smislu, navodeći da je cilj tehnologije da dramatično redukuje hardversku zahtevnost. U tehničkom smislu će igre biti na sličnom nivou, ali zbog redukovane hardverske zahtevnosti biće omogućeno "bogatije" korišćenje efekata i tehnika koje se u tolikoj meri do sada nisu mogli primeniti. Kompletan članak možete pronaći na ovoj adresi.
Izvor: FiringSquad