Meta od danas uvodi nove funkcije u WhatsApp tabu „Ažuriranja“, koji obuhvata kanale i status. Navodno, Meta već godinama razmišlja o načinu kako da uvede biznis komponentu na WhatsApp bez ometanja privatnosti i upravo je tab „Ažuriranja“ pravo mesto za reklame.
Tab „Ažuriranja“ je mesto gde ćete otkriti nešto novo na WhatsApp-u, bilo da je to status prijatelja sa dana venčanja ili zabavan kanal nekog kreatora i sada ga svakog dana koristi 1,5 milijardi ljudi širom sveta. Od sada, ovaj tab će pomagati i administratorima kanala, organizacijama i biznisu da se razvijaju, tvrdi Meta u svom najnovije saopštenju.
To će uraditi na tri nova načina:
Pretplate na kanale: Moći ćete da podržite omiljeni kanal, poput vašeg omiljenog informativnog portala, tako što ćete se pretplatiti i dobijati ekskluzivne objave uz mesečnu naknadu.
Promovisani kanali: Meta će vam pomoći da otkrijete nove kanale koji bi vas mogli zanimati dok pretražujete direktorijum. Po prvi put, administratori kanala imaće mogućnost da povećaju vidljivost svojih kanala.
Reklame u sekciji Status: Moći ćete da lako započnete razgovor o proizvodu ili usluzi koju promovišu u Statusu.

Pretplate, promocije i oglasi pojavljivaće se isključivo u tabu „Ažuriranja“, odvojeni od vaših ličnih razgovora. To znači da, ako koristite WhatsApp samo za razgovore sa prijateljima i porodicom, praktično se ništa neće promeniti.
WhatsApp reklame uz poštovanje privatnosti
Navodno nove funkcije su razvijene sa maksimalnom pažnjom na privatnost. Vaše lične poruke, pozivi i statusi ostaju “end-to-end” šifrovane, što znači da ih niko ne može videti ni čuti, pa ni Meta.
Za prikaz oglasa i reklama, koristiće se ograničeni podatci poput vaše zemlje ili grada, jezika, kanala koje pratite i načina na koji reagujete na oglase koje vidite. Za korisnike koji su povezali WhatsApp sa „Accounts Center“, koristiće se i oglasne preferencije i informacije sa ostalih Meta naloga.
Takođe, Meta tvrdi da neće deliti vaš broj telefona oglašivačima. Vaše lične poruke, pozivi i grupe u kojima ste neće biti korišćeni za određivanje oglasa koje vidite.
Ove funkcije biće uvedene postepeno tokom narednih nekoliko meseci.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji