Meta po prvi put uvodi WhatsApp pretplatu i reklame, ali samo u ažuriranjima

Nove WhatsApp opcije pomažu kanalima i biznisu da rastu bez uticaja na privatnost korisnika

Meta po prvi put uvodi WhatsApp pretplatu i reklame, ali samo u ažuriranjima

Meta od danas uvodi nove funkcije u WhatsApp tabu „Ažuriranja“, koji obuhvata kanale i status. Navodno, Meta već godinama razmišlja o načinu kako da uvede biznis komponentu na WhatsApp bez ometanja privatnosti i upravo je tab „Ažuriranja“ pravo mesto za reklame.

Tab „Ažuriranja“ je mesto gde ćete otkriti nešto novo na WhatsApp-u, bilo da je to status prijatelja sa dana venčanja ili zabavan kanal nekog kreatora  i sada ga svakog dana koristi 1,5 milijardi ljudi širom sveta. Od sada, ovaj tab će pomagati i administratorima kanala, organizacijama i biznisu da se razvijaju, tvrdi Meta u svom najnovije saopštenju.

To će uraditi na tri nova načina:

Pretplate na kanale: Moći ćete da podržite omiljeni kanal, poput vašeg omiljenog informativnog portala, tako što ćete se pretplatiti i dobijati ekskluzivne objave uz mesečnu naknadu.

Promovisani kanali: Meta će vam pomoći da otkrijete nove kanale koji bi vas mogli zanimati dok pretražujete direktorijum. Po prvi put, administratori kanala imaće mogućnost da povećaju vidljivost svojih kanala.

Reklame u sekciji Status: Moći ćete da lako započnete razgovor o proizvodu ili usluzi koju promovišu u Statusu.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Pretplate, promocije i oglasi pojavljivaće se isključivo u tabu „Ažuriranja“, odvojeni od vaših ličnih razgovora. To znači da, ako koristite WhatsApp samo za razgovore sa prijateljima i porodicom, praktično se ništa neće promeniti.

WhatsApp reklame uz poštovanje privatnosti

Navodno nove funkcije su razvijene sa maksimalnom pažnjom na privatnost. Vaše lične poruke, pozivi i statusi ostaju “end-to-end” šifrovane, što znači da ih niko ne može videti ni čuti, pa ni Meta.

Za prikaz oglasa i reklama, koristiće se ograničeni podatci poput vaše zemlje ili grada, jezika, kanala koje pratite i načina na koji reagujete na oglase koje vidite. Za korisnike koji su povezali WhatsApp sa „Accounts Center“, koristiće se i oglasne preferencije i informacije sa ostalih Meta naloga.

Takođe, Meta tvrdi da neće deliti vaš broj telefona oglašivačima. Vaše lične poruke, pozivi i grupe u kojima ste neće biti korišćeni za određivanje oglasa koje vidite.

Ove funkcije biće uvedene postepeno tokom narednih nekoliko meseci.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.