Microsoft preko WordPada-a testira reklame za Office 365

U još jednom pokušaju da dodatno unovči Windows 10, Microsoft je počeo sa testiranjem reklama u Wordpad-u

U još jednom pokušaju da dodatno unovči Windows 10, Microsoft je počeo sa testiranjem reklama u Wordpad-u, aplikaciji za obradu tekstualnog sadržaja koja je već decenijama ugrađena u Microsoftov OS. Ova promena je primećena od strane developera Rafaela Rivere, a screenshot pokazuje šest različitih varijanti reklama koje promovišu Office veb aplikacije.
Office veb aplikacije čine besplatnu sekciju Office 365 softvera, a očigledan cilj sa reklamama jeste da korisnika navedu da postane stalan pretplatnik na Office 365 servise.Ovo nije prvi put da se Microsoft odlučuje da implementira i testira reklame u aplikacije koje su ugrađene u Windows. Ugrađena Outlook Mail aplikacija je u novembru 2018. godine počela da dobija reklame, za one koji već nisu bili Office 365 pretplatnici, ali je ovo potom ukinuto.
 
Pogledajte još: Da li ste Windows 10 pripremili za zimske uslove rada?
Očekuje se da reklame za WordPad neće nikada postati deo stabilne verzije platforme, s obzirom na to da je opcija zahtevala korišćenje Mach2 alatke kako bi se funkcija aktivirala.Izvor: Neowin
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.