Microsoftov najveći problem na polju browsera je Google Chrome

Microsoft daje sve od sebe kako bi svoj Edge browser načinio popularnijim, ali svi napori kompanije se još uvek nisu isplatili

Microsoft daje sve od sebe kako bi svoj Edge browser načinio popularnijim, ali svi napori kompanije se još uvek nisu isplatili, sudeći prema najnovijoj statistici kompanije NetMarketShare.Google Chrome je toliko uspešan i popularan, da Microsoft Edge jedva da ima šansu za rast, a najnovija analitika pokazuje borbu sa kojom Microsoft mora da se suočava na tržištu pregledača.Chrome je tokom prošlog meseca bio vodeći browser, sa 61,41% tržišnog učešća (rast sa 60,57% koliko je učešće iznosilo u decembru). Ovo znači da od 10 računara, njih šest koristi Google-ov browser, iako najveći broj njih dolazi sa preinstaliranim Edge browserom.S druge strane, Microsoft Edge ima tržišno učešća od svega 4,64%, što je malo više u odnosu na decembarskih 4,61 procenata. Na drugom mestu se nalazi Mozilla Firefox sa 10,85 procenata tržišnog učešća.Microsoftu u ovom trenutku preostaje samo da poboljšava Edge i da se nada da će se veći broj korisnika odlučiti za ovaj pregledač u narednim mesecima i godinama. Microsoftov problem je i prilično neefikasan sistem ažuriranja za Edge, a browser nove funkcije dobija samo sa većim Windows 10 ažuriranjima (kao što su Creators Update i Fall Creators Update).Postojale su priče da bi Microsoft mogao promeniti sistem ažuriranja za Edge, a nove funkcije bi stizale kroz Store. Ovo bi kompaniji omogućilo da bržim tempom donosi nove funkcije i ispravke, kao što to čini i za druge Windows 10 aplikacije.Izvor: Softpedia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi