Korisnici Mozilla Firefox pregledača su smatrali da je promovisanje njegove plaćene VPN usluge agresivan i neočekivan potez, s obzirom na to da kompanija tvrdi da je usresređena na korisnike i poštuje njihov izbor. Iz fondacije Mozilla su se nakon žalbi zbog toga izvinili i uklonili oglas, prenosi Neowin.
Pomenuti oglas je zauzimao ceo interfejs pregledača, a sve ostale opcije su bile nedostupne odnosno zasivljene dok korisnici ne zatvore reklamu.
Neki korisnici su na forumu Reddit takođe pisali da to nije bio jedini problem, već i da nakon što zatvore reklamu, pregledač ostane neaktivan oko 30 sekundi. U nekim slučajevima su morali potpuno da zatvore Firefox, pa da urade sve ispočetka.
Ovakva korisnička reakcija je očekivana, posebno ukoliko uzmemo u obzir da Firefox pregledač ima ugrađene blokere reklama koji ne dolaze automatski na suparničkim pregledačima Chrome i Edge. Ispostavilo se da ugrađeni bloker nije zaustavio i reklamu kompanije Mozilla, što je izazvalo nezadovoljstvo korisnika koji očigledno nisu navikli da gledaju reklame.
Da bi stali na put tome, korisnici su masovno počeli da prijavljuju pregledaču „izveštaj o greškama“, posle čega je Mozilla reagovala i uklonila oglas uz izvinjenje.
Za slučaj da vam se pojavi ovaj oglas i da želite da ga ne gledate u budućnosti, potrebno je da ukucate about:config u URL polje i da browser.vpn_promo.enabled postavite na false, preko dugmeta sa desne strane. Kao alternativna, neki korisnici prijavljuju da ad blokeri kao AdGuard efikasno rešavaju problem sa ovom reklamom.
Ovo nije prvi put da Firefox uspeva da iznervira svoje korisnike na ovaj način. Slična situacija se desila i 2020. godine kada je Mozilla forsirala obaveštenja za svoj blogu o StopHateForProfit organizaciji.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji