Netflix CEO: Snapchat, YouTube i Facebook su naša konkurencija

Kada god mislite o aplikacijama i servisima koji se mogu smatrati direktnim konkurentima Netflixu, verovatno prvo pomislite na HBO, Hulu i Amazon.

Kada god mislite o aplikacijama i servisima koji se mogu smatrati direktnim konkurentima Netflixu, verovatno prvo pomislite na HBO, Hulu i Amazon. Međutim, izgleda da Netflix više gleda izvan tradicionalne konkurencije ka drugim platformama koje bi potencijalno mogle da konkurišu njihovoj.
Tokom intervjua za The Wall Street Journal, Netflix-ov CEO Rid Hastings otkrio je da su platforme kao što su Snapchat, YouTube i Facebook, neki od potencijalnih konkurenata. U osnovi, umesto da brine o direktnoj i očiglednoj konkurenciji, Hastings gleda ka drugim servisima koji bi potencijalno mogli da budu drugi Netflix.
Njegova logika posmatra razvoj situacije na način sagledavanja kako je Facebook zamenio već popularne društvene mreže kao što je na primer MySpace, pre više godina. Hastings veruje da je vreme jednodnevnih filmova i TV serija iza nas, i da će korisnici tražiti nešto novo. “Zabava će morati da načini novi iskorak, a za nas će biti veliki izazov da to i ispunimo,” poručio je on.
Talas cyber napada pogodio Twitter, Netflix, Tumblr
Izvor: WSJ

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi