Iako se zna da bombastične reklamne kampanje nisu nikakva retkost, ponekad tvrdnje koje se mogu čuti u sklopu istih nisu bez osnova. Iako je pitanje da li je predstavljanje DirectX 10 tehnologije dovoljno "jako" da bi se moglo nazvati najvećom tranzicijom u istoriji igranja, apsolutno je tačno da je reč o jednoj od najvećih tranzicija. U njoj trenutno vodeću ulogu ima Nvidia zahvaljujući svojim grafičkim kartama sa podrškom za DirectX 10 i Shader Model 4.0 koje su na tržištu još od poslednjeg prošlogodišnjeg kvartala. Nvidia je predstavila novu platformu za razvojne timove video igara.
U pitanju je nov
NVIDIA Developer Toolkit, predstavljen sa ciljem da razvojnim timovima omogući brzo i lako postizanje realističnih grafičkih efekata, praćenih adekvatnom podrškom za fiziku u igrama. Nvidia ovu platformu naziva najnaprednijom razvojnom platformom dostupnom tržištu, a podršku daje i ugledan tim kao što je Crytek, koji stoji iza hita Far Cry i novog naslova Crysis, koji će uskoro ugledati svetlo dana. U sklopu novog Toolkit-a se isporučuju SDK 10, sa samplovima DX10, OpenGL i CUDA koda optimizovanim za GPUove poslednje generacije, Texture Tools, skup moćnih biblioteka i plaginova za rad sa teksturama, PerfKit 5, alatka za profiliranje i otpimizaciju GPU aplikacija pod Windows operativnim sistemima, ShaderPerf 2, informacioni sistem za performanse shader-a sa podrškom za nove drajvere, FX Composer 2, razvojno okruženje koje omogućava implementaciju shadera sa podrškom za
HLSL, Cg i COLLADA FX, kao i Shader Library, najveća kolekcija GPU shadera sa više od 100 različitih shader efekata spremnih za primenu. Određene alatke već su dostupne preko developer.nvidia.com sajta, a sa distribucijom preostalog dela paketa će se krenuti nakon Gamer Developers Conference manifestacije.
Izvor: Nvidia