Od oglasa se ne može pobeći, stižu i u YouTube Shorts

Kompanija Google radi na načinu da monetizuje i video zapise kratke forme na svojoj platformi

 
Nikada nam YouTube Vanced nije nedostajao više nego dok čitamo navode o nastojanjima kompanije Google da uvede monetizaciju i na YouTube Shorts, kratke video klipove koje je ova društvena mreža usvojila po uzoru na popularni TikTok. Svi bi želeli parče kolača koje ova društvena mreža suvereno drži.YouTube je odradio dobar posao sa svojom Shorts platformom. Funkcionalnost za snimanje kratkih i dinamičnih video klipova u trajanju od maksimalno 60 sekduni, tj. jednog minuta, izgleda se korisnicima veoma dopada, pa tako sve više i više popularnih kanala uvodi i ovu kratku formu pored svojih standardnih sadržaja. Ako je i Marques Brownlee napravio svoj Shorts kanal, sve vam je jasno.A tu su i brojke, a brojke nikada ne lažu. U ovom trenutku, kompanija Google je prijavila da YouTube Shorts imaju preko 30 milijardi pregleda na dnevnom nivou, što samo još više svedoči o popularnosti ove veoma kratke forme.Međutim, još uvek ovi kratki video zapisi služe samo kako bi privukli gledaoce na druge video klipove poznatih jutjubera, jer Shorts nisu monetizovani. Šta to znači? To znači da nije moguće ostvariti proft kroz preglede vaših kratkih video zapisa jer u njima nema reklama i drugih vidova monetizacije sadržaja.Naravno, niko nije očekivao da će takav status quo potrajati, pa se sada pojavljuju prvi navodi o nastojanjima kompanije Google da uvede oglase i u svoje šezdesetosekundnde video klipove. Dakle, testiraju se reklame unutar YT Shorts.
 
Pogledajte još: YouTube Super thanks sistem nagrađivanja je sada dostupan širom sveta
Kako prenosi XDA-Developers, prema rečima glavnokomandujućeg za pitanja koja se tiču biznisa i finansija unutar kompanije Google, Filipa Šindlera (Philipp Schindler), investitori su obavešteni kako je otpočelo testiranje monetizacije unutar YouTube Shorts. Međutim, za sada još uvek nije poznato kakvi su tačno testovi u pitanju i kakav će se vid reklama pojavljivati unutar ovako kratkih video klipova.Ako govorimo realno, kompanije su tu da zarađuju, a u mnogim razvijenim zemljama cena za YouTube Premium je dovoljno mala da će oni korisnici koji redovno gledaju sadržaj putem ove aplikacije rado platiti i otarasiti se oglasa. Sa druge strane, i sirće je slatko kada je džaba, ali sve duže i duže reklame, a sada i one unutar Shorts-a, bi vrlo lako korisnike mogle da odvrate od redovnog kušanja tog slatkog sirćeta.
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi