Omogućena kupovina Android aplikacija i u Srbiji

Izgleda da je kupovina Android aplikacija u Srbiji konačno proradila, nakon nekoliko ranijih pokušaja i najava, a dostupne su Store i premijum aplikacije.

Izgleda da je kupovina Android aplikacija u Srbiji konačno proradila, nakon nekoliko ranijih pokušaja i najava. Prema dostupnim informacijama, u Srbiji su dostupne Play Store i premijum aplikacije. Pre bilo kakve kupovine, potrebno je da imate Google nalog, za koji je vezana platna kartica (kreditna, Internet…). Kupovina aplikacija je moguća sa telefona, tableta, drsktop PC-a i drugih Android uređaja. Da biste kupili aplikaciju sa Google Play Store-a, potrebno je da otvorite sekciju sa aplikacijama koje se plaćaju, kliknete na cenu aplikacije i potom pratite uputstva servisa (vezivanje/dodavanje kartice za nalog ukoliko prvi put kupujete aplikaciju, dodavanje lozinke i slično).Treba napomenuti da korisnici imaju mogućnost povraćaja novca, odnosno aplikacije, ukoliko im se ona ne sviđa i to mogu učiniti u roku od sat vremena. Sve kupljene aplikacije sa jednog uređaja, mogu se koristiti i na drugim Android uređajima ponovnom instalacijom aplikacije/igre. Sve aplikacije je moguće kupiti i sa web adrese play.google.com, a nakon svake kupovine mailom dobijate potvrdu transakcije. Tokom kratkog perioda, u Srbiji je bio dostupan i Google Play Music servis, ali je ubrzo Srbija skinuta sa liste zemalja gde je ovaj servis dostupan, a nije poznato kada će biti vraćen.Izvor: BenchmarkSve najzanimljivije vesti u vezi sa kompanijom Google, možete pogledati na Google hub-u, na Benchmark sajtu

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.