Play Store i App Store su povećali prihode tokom prvog tromesečja

Prema najnovijem izveštaju analitičke kompanije App Annie, korisnici su trošili značajno više novca na aplikacije tokom prvog tromesečja ove godine

Prema najnovijem izveštaju analitičke kompanije App Annie, korisnici su trošili značajno više novca na aplikacije tokom prvog tromesečja ove godine. Ovo se naravno podudara sa COVID-19 pandemijom i povećanim korišćenjem mobilnih uređaja širom sveta.Prosečno vreme provedeno u aplikacijama i igrama na Androidu poraslo je za oko 20% na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine. Potrošači su preuzeliu 31,5 milijardi aplikacija kombinovano tokom perioda januar-mart, na Play Store (22,5 milijardi) i App Store (9 milijardi) prodavnicama.Ukupan novac, potrošen na obe platforme, iznosi 23,4 milijarde dolara. Od toga je 15 milijardi dolara potrošeno na iOS-u a 8,3 milijarde dolara na Androidu. Najviše su trošili korisnici iz SAD i Kine kada je u pitanju iOS platforma, dok su na Androidu najviše trošili korisnici iz Južne Koreje, Japana i SAD.
 
Pogledajte još: Srbija konačno na Apple-ovom spisku zemalja koje dobijaju App Store
Najviše preuzimane aplikacije i za iOS i za Android, tokom prvog tromesečja, bile su TikTok, WhatsApp i Facebook, a slede ih Instagram i Facebook Messenger. Facebook, WhatsApp i Facebook Messenger vodeći su po broju mesečno aktivnih korisnika.Izvor: App Annie
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi