Poskupljenje elektronskih knjiga na pomolu

Iz SAD-a stiže interesantan primer kako povećanje konkurencije ne mora u praksi da znači boljitak sa tačke gledišta korisnika, odnosno ne prelazi automatski u pristupačnije proizvode i usluge. Medijski mogul Rupert Mardok je najavio da će pokrenuti inicijativu u vezi sa poskupljenjem knjiga koje se trenutno prodaju u elektronskoj formi, a pr

Iz SAD-a stiže interesantan primer kako povećanje konkurencije ne mora u praksi da znači boljitak sa tačke gledišta korisnika, odnosno ne prelazi automatski u pristupačnije proizvode i usluge. Medijski mogul Rupert Mardok je najavio da će pokrenuti inicijativu u vezi sa poskupljenjem knjiga koje se trenutno prodaju u elektronskoj formi, a prvi koraci su već učinjeni. Amazon će morati da pregovara sa News Corporation-om, koji je vlasnik izdavačke kuće HarperCollins, jedne od šest najznačajnijih izdavačkih kuća u SAD. Ukupno gledano, izdavači nisu zadovoljni sa cenom od 9,99 dolara po knjizi i smatraju da ona treba biti veća. Istovremeno, Mardok je dao veoma zanimljivu opservaciju koja može (a i ne mora) da ukaže na pozadinu Apple iPad inicijative i prateće prodavnice knjiga. Naime, Mardok je rekao da Apple-ov iBookstore “omogućava veću fleksibilnost i veće cene”, te da je usled toga “Amazon spreman da pregovara i učini ustupke”. Očekuje se da će u dogledno vreme ovo rezultovati povećanjem cene online knjiga na 12,99 i/ili 14,99 dolara.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi