3. Identifikujte vaše najvažnije fanove
Nisu svi fanovi podjednako važni, i isto kao što kompanija zna da identifikuje svoje najvažnije kupce, isto tako bi trebala da zna da odredi najvažnije fanove na socijalnoj mreži. One koji su najaktivniji, one koji obavljaju aktivnosti koje ste definisali kao najvažnije, kao i najuticajnije. Jednom kada stvorite vašu bazu klijenata i njihove aktivnosti, možete da identifikujete i vaše najvažnije fanove kao i strategiju za njihove dostizanje.
4. Dajte na važnosti vašim fanovima
Svaki od vaših aktivnih fanova zaslužuje da dobije nešto. Da li je to lepa reč, neki bedž, priznanje, virtuelni ili stvarni dar, odredite sami. Jednom kad identifikujete vaše najvažnije fanove kao i aktivnosti koje su za vas najvažnije, možete kreirati vrednosti za njih. Na primer – učestvovanje u nekoj igri ili kvizu na društvenoj mreži zaslužuje 30 poena, pozivanje prijatelja na vašu strnicu 50, postavljanje pet fotografija 100 i slično.
5. Stvorite vezu sa vašim programom lojalnosti
Jednom kad ste stvorili vaš plan lojalnosti angažovanja, poslednji korak u slagalici je povezivanje sa vašim planom lojalnosti. Kako bi bilo dobro kada bi vaši fanovi mogli da konvertuju virtuelne poene sakupljene angažovanjem pri vašem brendu, u konvertibilne poene plana lojalnosti. Na primer, ukoliko ste vi kompanija JAT, 100 fejsbuk poena neka odgovara jednom kilometru u planu lojalnosti.
6. Saopštite vrednost vaše ponude
Saopštite vrednost vaše ponude za sve i svakoga od vaših fanova, definišite jasne uslove korišćenja, odredite limit koliko puta može da se učestvuje u svakom angažmanu, postarajte se da šaljete elektronsku poštu sa detaljima o poenima koji su se nagomilali, kao i broj poena ili poklona koji su dostupni.
7. Izmerite povraćaj investiranog
Izmerite povračaj ulaganja/investiranja i proverite da li ste kreirali aktivnosti koje donose profit za vas. Pratite korelaciju između fanova i kupaca, da li je aktivniji fan postao lojalni kupac? Da li kupac koji je nastao iz fejsbuk aktivnosti, i koji je konvertovao njegove poene angažovanosti, kupuje više servisa vaše organizacije?