Snapchat CEO: prva dva oglasa su efikasna

Kako se vrednost Snapchata sada kreće i do deset milijardi dolara, potrebno je unovčiti aplikaciju. Pogađate, način na koji većina aplikacija dokazuje svoju vrednost je preko oglasa.

Kako se procenjena vrednost Snapchata sada kreće i do deset milijardi dolara, potrebno je unovčiti aplikaciju. A način na koji većina aplikacija dokazuje svoju vrednost je preko oglasa. U tom cilju, Snapchat je pokrenuo dva oglasa, a oba su filmski trejleri. Prvi je za film “Ouija”, drugi je za “Dumb and Dumber 2”. Direktor Snapchata Evan Špigel rekao je da je odziv na oglase bio veoma dobar, a drugi trejler je nadmašio prvi. Prvi oglas su videli milioni, poručio je Dag Nil, potpredsednik digitalnog marketinga u kompaniji Universal, i dodao da su brojke za drugi oglas ohrabrujuće. Direktor Snapchata je poručio da mnogi potencijalni oglašivači prvo žele da Snapchat prikupi podatke o korisnicima, a potom da ih iskoristi kako bi bili sigurni da će oglas bio poslat samo onim korisnicima koji bi oglas smatrali za relevantan.
Izvor: Phonearena

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi