U razgovoru za Variety povodom premijere filma F1: The Movie, izvršni direktor Applea Tim Kuk i šef servisa Edi Kju po prvi put detaljnije su govorili o poreklu i budućnosti Apple TV+ platforme. Njihovi komentari razotkrivaju strategiju kompanije i ukazuju da je striming servis deo šire kreativne vizije, a ne marketinški alat za prodaju više telefona.
Apple TV+ nije marketinška alatka za prodaju iPhonea
Tim Kuk ističe da je Apple TV+ rezultat dugogodišnjeg razmišljanja i planiranja. „Godinama smo proučavali tržište pre nego što smo odlučili da pokrenemo Apple TV+,” rekao je. „Ušli smo u to jer želimo da pričamo velike priče, i da to bude dobar biznis. Prosto i jasno.”
Kuk dodaje da je Apple oduvek pravio alate koji pomažu kreativnim ljudima, uključujući i saradnju sa Holivudom pre nego što su ušli u striming industriju. „Mi pravimo alate za kreativce koji im omogućavaju da postignu ono što ranije nisu mogli.”
Edi Kju je dodao da Apple nije planirao da pravi filmove i serije, ali da je primetio kako konkurenti jure kvantitet. „Mi smo videli prostor da se izdvojimo fokusom na kvalitet,” kaže on.
Na česte spekulacije da Apple koristi Apple TV+ kao način da poveća prodaju uređaja, Kuk odgovara odlučno: „Ne razmišljam o tome kao o načinu da prodamo više iPhone-a. Razmišljam o tome kao o posebnom biznisu.”
Zašto Apple TV+ nema staru biblioteku sadržaja?
Apple TV+ se od početka oslanja isključivo na originalni sadržaj, što je neuobičajeno za industriju. Kuk objašnjava da je to bila svesna odluka: „Mogli smo da uđemo brže tako što bismo otkupili biblioteku, ali to ne bi bilo u duhu Applea. Hteli smo nešto u šta ćemo uliti svoju strast.”
Prema Kjuu i producentu Džejmiju Erliktu, 2025. je prva godina u kojoj Apple TV+ može da funkcioniše bez prekida u produkciji. Pandemija i štrajkovi iz 2023. godine su ozbiljno poremetili raspored, ali sada se, kako kažu, ritam vraća: „Imamo ritam. Izbacujemo nove stvari svake nedelje, imamo hiljade sati originalnog sadržaja i više nastavaka hit filmova nego ikada pre,” kaže Erlikt, a prenosi 9to5Mac.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji