Tokom 2018. godine preuzeto 113 milijardi aplikacija

Prema preliminarnim analizama kompanije App Annie, preuzimanje aplikacija je tokom ove godine poraslo na 113 milijardi

Prema preliminarnim analizama kompanije App Annie, preuzimanje aplikacija je tokom ove godine poraslo na 113 milijardi. Ovo je rast od 10 procenata u odnosu na prošlu godinu. Potrošnja na aplikacije je takođe porasla na preko 76 milijardi dolara. To predstavlja povećanje od 20% u odnosu na 2017. godinu.Dobijeni rezultati su izvučeni i sa Apple App Store-a i Google Play Store-a, zaključno sa 15. decembrom. Bez iznenađenja, korisnici su najviše trošili na mobilni gejming. Kada je u pitanju 2019. godina, App Annie predviđa donosi rast trošenja sredstava na aplikacije, što će ići i do 122 milijarde dolara.
 
Pogledajte još: Firefox Focus za Android dodao poboljšane do-not-track alatke
Tokom ove godine, prosečan smartfon korisnik je proveo tri sata dnevno koristeći aplikacije, što je porast od 10% u odnosu na prošlu godinu i 20 procenata u odnosu na 2016. Kada je poredak aplikacija, koje nisu igre, u pitanju – na vrhu se nalazi Facebook Messenger, a prate ga Facebook, WhatsApp i video aplikacija TikTok. Na petom mestu je Instagram. Među najpopularnijih pet igara nalaze se Helix Jump, Subway Surfers, PUBG Mobile, Free Fire i Love Balls.Kada je zarada u pitanju, na vrhu se nalazi Netflix, a slede ga Tinder, Tencent Video, IQIYI i Pandora Music. Igre, koje su najviše zaradile su Fate/Grand Order, Honour of Kings, Monster Strike, Candy Crush Saga i Lineage M.Izvor: PhoneArena
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi