Jedan od zaštitnih znakova na Twitter mreži bilo je ograničenje broja karaktera koje njeni korisnici mogu da koriste u svojim objavama i godinama unazad ono je iznosilo 140 karaktera. Međutim, od kada je milijarder Ilon Mask kupio ovu mrežu, jedna od stvari koje je na njoj menjao bilo je i postepeno povećanje ovog ograničenja. Sada ono ide do neverovatnih 25 hiljada karaktera, omogućavajući korisnicima pretplatničkog Twitter Blue servisa još duže objave.
Maksimalna dužina takozvanih tvitova, odnosno objava na ovoj mreži postepeno je rasla na 240 karaktera za sve korisnike, zatim na četiri, pa na deset hiljada karaktera onima koji plaćaju pretplatu, da bi u aprilu ove godine otišla na 15 hiljada. Međutim, megalomanima izgleda ni to nije bilo dovoljno, pa sada dužina tvitova može biti praktično nekoliko A4 strana, sa ogromnim brojem od 25 hiljada karaktera.
U takve tvitove, osim velikog broja karaktera, korisnici sada mogu dodavati i do 4 fotografije po tvitu.
Iako se najnovija izmena odnosi samo na pretplatnike servisa Twitter Blue, ova mreža je sada i definitivno izgubila svoj zaštitni znak, po kojem je dugo vremena bio prepoznatljiva. Pretplatnički servis, inače, korisnicima koji ga plaćaju osam dolara mesečno, nudi neke funkcije koje, očito, nisu dostupne na „običnoj“, odnosno besplatnoj varijanti mreže.
Sve više novina na društvenoj mreži Twitter
Na plaćenoj varijanti se u poslednje vreme konstantno uvode pogodnosti koje bi opravdale pretplatu od osam dolara, kao što su: verifikacija naloga plavom kvačicom, izmena originalnih tvitova do sat vremena nakon objavljivanja, duže objave, manje reklama i slično.
Prethodna novina na mreži odnosila se na delimično ukidanje funkcije slanja direktnih poruka nalozima koje korisnici ne prate. Tačnije, to će od sada moći da rade samo oni koji plaćaju pretplatu. Mask kaže da je to bio jedini način da se mreža izbori sa problemom bot naloga koji šalju gomile nepoželjnih poruka korisnicima.
Iako je na mreži već postojala mogućnost automatskog odbijanja svih direktnih poruka koje dolaze od strane naloga koje korisnici ne prate, iz ugla milijardera izgleda samo plaćanje rešava neke probleme.
Osim pomenutih opcija koje se tiču Twitter Blue servisa, Mask je od preuzimanja ove mreže, nju praktično uveo u priličnu transformaciju o kojoj smo pisali, uveo je enkriptovane poruke, drugačiji algoritam, video i glasovne pozive.