Više od polovine korisnika Instagrama prati brendove

GlobalWebIndex je istakao da 53 posto korisnika Instagrama prati svoje omiljene brendove na društvenoj mreži za deljenje fotografija i videa.

Ukoliko se i dalje pitate da li brendovi mogu da privuku veliku pažnju na Instagramu, odgovor je pred vama. GlobalWebIndex je istakao da 53 posto korisnika Instagrama prati svoje omiljene brendove na društvenoj mreži za deljenje fotografija i videa. Pored toga, objavljeno je i da 44 posto korisnika Instagrama učestvuje u istraživanjima koje sprovode brendovi na Instagramu.
Ono što se može videti na ovom istraživanju je da je Instagram jači i od Facebook-a i od Twitter-a kada je u pitanju ova kategorija. Kada je u pitanju učešće u istraživanjima brendova, ostale društvene mreže se nalaze na procentu učešća korisnika od 36 do 39 posto, dok je Instagram na 44 posto.
Instagram sada ima više od 400 miliona korisnika
GWIInstagramBrandsInfographic2.jpg
Izvor: Adweek

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi