YouTube je zvanično ublažio svoju politiku prema upotrebi psovki. Od sada, čak i ako kreatori u prvih sedam sekundi videa izgovore sočne psovke i dalje mogu da ostvare punu zaradu od oglasa. Ova promena izazvala je podeljena mišljenja na mreži. Neki korisnici pozdravljaju veću slobodu izražavanja, dok drugi strahuju da će platforma izgubiti kontrolu nad sadržajem.
Prema novim pravilima, korišćenje psovki odmah na početku videa više ne vodi automatski ka ograničenoj monetizaciji, sve dok se takav narativ ne koristi prekomerno. Ranije je to značilo automatsko prebacivanje videa na model „ograničene monetizacije“ model.
YouTube objašnjava da su ranije restrikcije bile uvedene kako bi se ispoštovali standardi tradicionalnog televizijskog emitovanja, jer su oglašivači želeli da njihovi brendovi budu distancirani od vulgarnog rečnika.
Međutim, u međuvremenu su se očekivanja oglašivača promenila, a unapređena tehnologija oglašavanja omogućava im da sami biraju koji nivo sadržaja su spremni da podrže, što je otvorilo prostor za liberalizaciju pravila.
Platforma takođe detaljno definiše razlike u intenzitetu psovki.
Sve to ne znači da kreatori mogu da psuju bez kontrole. YouTube zadržava određene zabrane: psovke u naslovima i sličicama (thumbnailim-a) i prečesta upotreba vulgarnih izraza u samom videu i dalje dovode do potpunog gubitka prihoda. Takođe, korišćenje psovki u svrhu uvrede ili targetiranja drugih osoba strogo je zabranjeno!
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji