Nakon nedavne akcije protiv blokatora oglasa i takozvane “online imigracije,” YouTube je najavio novi korak u borbi protiv sadržaja koji obmanjuje korisnike – fokusirajući se na “klikbejt” naslove i sličice.
Ove mere prvenstveno su usmerene na sadržaje vezane za aktuelne događaje i vesti, gde su kreatori koristili senzacionalističke naslove i sličice koje ne odgovaraju stvarnom sadržaju videa. Na primer, naslov poput “Predsednik podneo ostavku,” dok se u videu ne pominje takva informacija, ili sličica koja prikazuje “važnu političku vest,” ali bez ikakvog relevantnog sadržaja u videu.
YouTube je pojasnio da će video snimci koji krše ove standarde biti automatski uklonjeni, dok sami autori neće biti kažnjeni. Ova promena za sada će se implementirati I prvo testirati u Indiji, sa planovima za postepenu globalnu primenu.
Iako YouTube tvrdi da su mere osmišljene kako bi zaštitile korisnike od obmanjujućeg sadržaja, nisu otkriveni detalji o tome kako će funkcionisati mehanizam pregleda, niti su jasno definisane granice za kategorije aktuelnih događaja i vesti. Očekuje se da će dalji razvoj i sprovođenje ovog sistema pružiti više informacija.
Ova inicijativa može imati značajan uticaj na kreatore sadržaja koji se oslanjaju na klikbejt kao način za privlačenja pregleda. Kako se pravila budu širila globalno, očekuje se da će kreatori morati pažljivije da oblikuju naslove i sličice kako bi uskladili svoje sadržaje sa novim standardima, prenosi LTN.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji