Gledaoci YouTube-a počinju sada da dobijaju dve umesto jedne “pre-roll” reklame, pre gledanja nekih videa, i ovaj servis polako počinje da naginje ka klasičnoj televiziji, barem kada je oglašavanje u pitanju.
Ovaj sajt, u vlasništvu Google-a, razvio je “ad pods,” koji omogućavaju komercijalnu pauzu sa dve poruke. Mogu da budu puštene na početku ili u sredini videa, po rečima Debbie Veinstein-a, VP YouTube-a i globalnih video rešenja.
Pogledajte još: YouTube Miniplayer za veb postaje šire dostupan
“YouTube nastavlja da inovira i razmišlja kako možemo učiniti da iskustvo oglasa bude što je više moguće dobro za korisnika,” kaže Veinstein, “dok istovremeno isporučujemo vrednost za oglašavače i činimo je platformom koja pomaže u stvaranju više novca za stvaraoce sadržaja.”
“Ad pods”-ovi su namenjeni da prikazuju isto reklama ali da bude manje ometanja, tako da se četiri oglasa mogu prikazati u dve pauze, na primer, što je bolje nego četiri zasebne.
“Korisnicima se sviđaju, zaista,” kaže Veinstein, “manje puta ih prekidaju oglasi.”
Ad podsovi će raditi samo na desktopu, za sada, ali će se sledeće godine proširiti na sve platforme, i mobilne, i TV uređaje.
Izvor: AdAge
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
YouTube uvodi povezane reklame, obećava manje uznemiravanja
Ovaj sajt, u vlasništvu Google-a, razvio je "ad pods," koji omogućavaju komercijalnu pauzu sa dve poruke