YouTube je najavio novu vrstu reklama pod nazivom “Peak Points”, koja koristi veštačku inteligenciju (Google Gemini) da prepozna najemocionalnije ili najzanimljivije trenutke u videu i zatim plasira reklamu odmah nakon tog trenutka. Cilj je da se iskoristi visok nivo pažnje gledalaca u tom momentu kako bi se povećala gledanost oglasa.
Ovaj pristup podseća na tzv. “emocionalno targetiranje”, gde se oglasi plasiraju kada su gledaoci emotivno najangažovaniji, što može poboljšati pamćenje oglasa. Međutim, mnogi korisnici bi mogli smatrati ovakve prekide veoma iritantnim, naročito ako se dogode odmah nakon ključnih scena.
Osim ovoga, YouTube je predstavio i novu šoping reklamu za televizore, gde se tokom reklama na desnoj strani TV ekrana prikazuju proizvodi koje korisnici mogu pretraživati daljinskim upravljačem. Uz pomoć QR koda, proizvodi se mogu odmah otvoriti i kupiti preko mobilnog telefona. Postoji i opcija da se svi proizvodi pošalju na telefon za kasniju kupovinu.
Ove promene deo su šire strategije kompanije da odgovori na promenu navika korisnika, sve više ljudi gleda YouTube na televizorima, dok istovremeno koriste telefone za šoping i društvene mreže. Prema internim podacima YouTube-a, u prvom kvartalu 2025. godine televizori su postali glavni uređaji za gledanje sadržaja na ovoj platformi u SAD-u.
Na prezentaciji za oglašivače, YouTube je istakao i da njihove kampanje na pametnim televizorima (CTV) ostvaruju više od 50 miliona konverzija mesečno. Prema istraživanju kompanije Kantar, korisnici u SAD-u najčešće koriste YouTube kao primarnu platformu za informisanje o brendovima, prenosi Tech Crunch.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji