Zakerberg: borićemo se sa lažnim vestima na Facebook-u

Jedan izveštaj je čak sugerisao da je društvena mreža kreirala zakrpu za ovaj problem, ali je glavni rukovodioci nisu implementirali bojeći se reakcije korisnika

Lažne vesti su problem koji se ponovo isticao na društvenoj mreži Facebook nakon predsedničkih izbora u SAD. Jedan izveštaj je čak sugerisao da je društvena mreža kreirala zakrpu za ovaj problem, ali je glavni rukovodioci nisu implementirali bojeći se reakcije korisnika.
Suosnivač i direktor Mark Zakerberg je do sada imao čvrst stav po tom pitanju, ali je sada promenio mišljenje i govorio o nekim koracima koji će biti preduzeti u svrhu borbe protiv lažnih vesti. Zakerberg je prethodno govorio da je Facebook tehnološka kompanija a ne medij niti izdavač, te da ne može biti odgovoran za sadržaj koji se pojavljuje. Kasnije je čak tvrdio da je pretpostavka da su vesti na Facebook-u pomogle Donaldu Trampu da pobedi suluda ideja. Iako jeste priznao da postoji problem sa lažnim vestima na društvenoj mreži, istakao je da je 99 posto njih tačno i da postoji samo veoma mala količina koja može biti okarakterisana kao lažna.
Zakerbergov ton se sada promenio, pa on kaže da Facebook radi na ovom problemu veoma dugo i da je problem i tehničke i filozofske prirode. Zakerberg je poručio da će se Facebook više oslanjati na automatizaciju kako bi otkrio koje vesti korisnici označavaju kao lažne.
Facebook prestao da sakuplja podatke Whastapp korisnika u Evropi
Izvor: Ubergizmo
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi