T-Mobile CEO žestoko o konkurentima zbog politike cena

T-Mobile je juče održao svoj događaj u Njujorku, a njihov izvršni direktor Džon Ležer je imao prilično žestok govor prepun osude prema konkurentskim operaterima. “Prekinite to sranje” rekao je on, što se odnosilo na tradicionalni model “subvencionisanja” korisnika koji koris

T-Mobile je juče održao svoj događaj u Njujorku, a njihov izvršni direktor Džon Ležer je imao prilično žestok govor prepun osude prema konkurentskim operaterima. “Prekinite to sranje” rekao je on, što se odnosilo na tradicionalni model “subvencionisanja” korisnika koji koriste Verizon, AT&T i Sprint. “Operateri su zaista dobri prema vama… Svakih 23 meseca” ironičan je bio Ležer, u govoru koji je bio agresivniji čak i od njegovog čuvenog nastupa na CES-u ove godine. “Ovo je najveće sranje koje sam ikada čuo u mom životu. Da li zaista imate pojma koliko plaćate?” glasio je indirektan napad koji je Ležer uputio konkurentima T-Mobilea obraćajući se prisutnima. Naravno, ovo se odnosilo na vezivanje korisnika u dvogodišnje ugovore, poslovna praksa koju je T-Mobile napustio sa njihovim novim “Uncarrier” modelom. “Korisnici vole smartfone, ali svako od njih mrzi ugovore” rekao je on, poistovećujući industrijski model sa “smartfon paklom”. On je poručio da ćete ukoliko dođete u T-Mobile, potpisati vaš poslednji ugovor. Verbalni napadi su došli nakon što je on objavio lansiranje T-Mobile-ove nove LTE mreže, a da bi demonstrirao svoje uverenje u novu strategiju, on je poručio “Ukoliko mi zabrljamo ovog meseca, napustite nas. Idite negde drugo”.
 

T-Mobile nova pretplata

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.