AMD neće implementirati DirectX RayTracing do daljnjeg

AMD kaže da im se u ovom trenutku DXR ne isplati te će sačekati da se slože sve kockice

 
Japanski gejmerski sajt 4Gamer prvi je doneo ekskluzivni intervju sa AMD-ovim Dejvidom Vangom (potpredsednikom za inžinjering u Radeon grupi), o planovima kompanije da podrži DXR ili DirectX RayTracing u igrama. Po rečima Wang-a, kompanija nema planove da podrži DXR sve dok jednog dana ne bude moguć na celokupnoj liniji njihovih proizvoda, od najjeftinijih pa sve do High-end klase.
 
Ne propustite test: AMD Radeon RX Vega 64 Liquid Cooled Edition (Video)
Ovaj izvod iz intervjua nam daje dobar uvid i zaista ima smisla iz ugla kompanije. Razvoj hardvera koji podržava DXR tehnologiju zahteva puno kapaciteta ali i novca, a ne postoji nikakva garancija da će biti isplativo.
Za razliku od kompanije Nvidia, AMD nema tu finansijsku slobodu da prihvati sama toliki rizik, i bolje im je da sačekaju i vide kako će proći Nvidia RTX, pa onda napraviti sopstvenu nišu.
Izvor: wccftech
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi