Apple i Samsung doživeli pad udela prodaje tableta

Tableti u ovoj godini beleže ne samo manju prodaju, nego i generalno manje interesovanje kao tehnologija.

Tableti u ovoj godini beleže ne samo manju prodaju, nego i genralno manje interesovanje kao tehnologija. Može se reći da su Apple i Samsung pretrpeli najveće udarce kada je u pitanju prodaja tableta. Prema podacima IDC-a, Apple se i dalje nalazi na prvom mestu u Americi, sa 22,8% udela u trećem kvartalu ove godine. To je primetni pad u poređenju sa 29,2% tržišta koliko je Apple držao u istom periodu prošle godine. Samsung se našao na drugom mestu sa 18,3% uz manji pad u odnosu na prošlu godinu, kada je u istom izmerenom periodu Samsung “držao” 19,3% tableta na američkom tržištu.
Asus je takođe zabeležio pad sa 7,4% na 6,5%, dok su rast imali Lenovo i RCA. Kada su u pitanju isporučeni primerci, Samsung, Lenovo i RCA su zapravo povećali broj isporučenih tableta, dok su Apple i Asus imali manju isporuku, sa 14,1 milion na 12,3 za Apple i sa 3,6 na 3,5 miliona za Asus. Ipak, ne treba zaboraviti da je prošle i ove godine Apple nove tablete predstaljao u oktobru, pa je tako Q3 logično najslabiji kvartal, dok će Q4 sigurno biti vrlo dobar, ne samo zbog prazničnih kupovina, nego i zbog toga što Apple ima “sveže” modele.
Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi