Asus ima najveći udeo u prodaji premijum matičnih ploča

Lepe vesti stižu za kompaniju Asus, koja ima najbolju prodaju matičnih ploča iz premijum segmenta, na teritorijama Kine, Evrope i Amerike.

Lepe vesti stižu za kompaniju Asus, koja ima najbolju prodaju matičnih ploča iz premijum segmenta, na teritorijama Kine, Evrope i Amerike. Kompanija ima učešće od 60%, a prati je Gigabyte.Digitimes izveštava da je konkurentnost kompanije Gigabyte oslabila tokom 2016. godine, ponajviše zbog rasta cena komponenti, fluktuiranja valute u Kini i pada potražnje za matičnim pločama. Gigabyte je nedavno pokrenuo reformu pioslovanja, ali kako ovo može da potraje i do godinu dana, sugeriše se da će Asus nastaviti da dominira tržištem i do početka 2018. godine.Izvori sugerišu da je Asustek promenio svoju poslovnu strategiju u poslednjih nekoliko godina, a kompanija se fokusira na poboljšanje imidža brenda, proizvodnog dizajna i kvaliteta od proizvoda iz srednjeg do premijum segmenta.Kada su specifične platforme u pitanju, Asustek je 70% učešća imao u sektoru X299-baziranih ploča, sa novim ROG, TUF i Prime serijama, a 70% učešća je ostvareno i u domenu ploča za AMD Ryzen platformu. Očekuje se da bi isporuka Asustek-brendiranih matičnih ploča mogla dostići pet miliona sa četvrtim tromesečjem 2017. godine.Izvor: Guru3D

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi