Asus ima najveći udeo u prodaji premijum matičnih ploča

Lepe vesti stižu za kompaniju Asus, koja ima najbolju prodaju matičnih ploča iz premijum segmenta, na teritorijama Kine, Evrope i Amerike.

Lepe vesti stižu za kompaniju Asus, koja ima najbolju prodaju matičnih ploča iz premijum segmenta, na teritorijama Kine, Evrope i Amerike. Kompanija ima učešće od 60%, a prati je Gigabyte.Digitimes izveštava da je konkurentnost kompanije Gigabyte oslabila tokom 2016. godine, ponajviše zbog rasta cena komponenti, fluktuiranja valute u Kini i pada potražnje za matičnim pločama. Gigabyte je nedavno pokrenuo reformu pioslovanja, ali kako ovo može da potraje i do godinu dana, sugeriše se da će Asus nastaviti da dominira tržištem i do početka 2018. godine.Izvori sugerišu da je Asustek promenio svoju poslovnu strategiju u poslednjih nekoliko godina, a kompanija se fokusira na poboljšanje imidža brenda, proizvodnog dizajna i kvaliteta od proizvoda iz srednjeg do premijum segmenta.Kada su specifične platforme u pitanju, Asustek je 70% učešća imao u sektoru X299-baziranih ploča, sa novim ROG, TUF i Prime serijama, a 70% učešća je ostvareno i u domenu ploča za AMD Ryzen platformu. Očekuje se da bi isporuka Asustek-brendiranih matičnih ploča mogla dostići pet miliona sa četvrtim tromesečjem 2017. godine.Izvor: Guru3D

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.