Detonator FX, još bugova

Hardveraši još uvek pričaju o bug-u koji je otrkiven 3D Mark-u 2003, a izlgeda da se pojavio još jedan. Pisanje softvera nije lak posao. Ovo NVIDIA-i nije prvi put, a verovatno neće biti ni poslednji. Setimo se da su hrvatske kolege otkrile mutnjikave teksture u Nature sceni na Geforce 3 Ti500 i najpoznatiji bug kada je kartica dobijala niži

Hardveraši još uvek pričaju o bug-u koji je otrkiven 3D Mark-u 2003, a izlgeda da se pojavio još jedan. Pisanje softvera nije lak posao. Ovo NVIDIA-i nije prvi put, a verovatno neće biti ni poslednji. Setimo se da su hrvatske kolege otkrile mutnjikave teksture u Nature sceni na Geforce 3 Ti500 i najpoznatiji bug kada je kartica dobijala niži skor kada se isključe naslovne strane. Sada je red na nekoliko francuza koji, po navodima Inquierer-a, tvrde da je Futuremark-ov zmaj u 3Dmark-u 2001 “ubijen od strane virtuelnog Sv. Đorđa”, pošto ga GeForce FX 5600 Ultra jednostavno ne renderuje. Francuzi takođe tvrde da se isto dešava i prilikom korišćenja GeForce FX 5600, GeForce FX 5200 i GeForce 4 Ti 4600, dok za ostale karte ne znaju jer ih trenutno nemaju. Nestanak zmaja nastaje kada se anisotropic filteriranje uključi. Nvidia možda ima vrlo uspešno anisotropic filteriranje koje, opet po navodima, “eliminiše ljutu aždaju jer kvari lepu sliku”… 🙂
Izvor : The Inquierer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi