Istraživanje pokazalo da je cena za Apple Watch korektna

Zanimljivo je da je istraživanje pokazalo sličnu stvar kao i na tržištu telefona, a to je da su korisnici spremni da plate premium cenu za Apple-ov uređaj.

U 2007. godini Apple je pokrenuo industriju smartfona i zainteresovao korisnike za touchscreen uređaje sa iPhone telefonom. Nešto slično se sada može reći i za Apple Watch, a istraživanje koje je sprovela kompanija First Insight, ukazuje nam da su ljudi vrlo zainteresovani za Apple Watch ali mnogo više kao modnu stavku nego što je to slučaj kod ostalih pametnih satova. Govoreći za Mashable, iz kompanije First Insight su istakli da je Apple-u cilj da prikaže Apple Watch kao pribor, a ne samo kao gedžet namenjen tehnološkim gikovima.
On je takođe rekao da su njihovi rezultati pokazali da je Apple Watch veoma popularan među ženama, kao i da su mnogi rekli da bi platili i 50 dolara više u odnosu na početnu cenu od 350 dolara ako ga kupuju za sebe. Zanimljivo je da je istraživanje pokazalo sličnu stvar kao i na tržištu telefona, a to je da su korisnici spremni da plate premium cenu za Apple-ov uređaj.
Izvor: Slashgear
Sve informacije vezane za Apple, možete pogledati na Apple hub-u, na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi