Kineski proizvođači televizora kao što su Haier, HiSense, Skyworth, TCL, Xiaomi i drugi, brzo poboljšavaju svoj udeo na tržištu (za sada na lokalnom tržištu prvenstveno) uz pomoć poznate strategije: sa niskim cenama i podrškom vlade. Ovi brendovi sada ciljaju premium tržište na kome vladaju korejske kompanije Samsung i LG. Ova dva brenda kombinovano imaju udeo na tržištu od neverovatnih 73,8 procenta. Naglasićemo i to da se pod premium segmentom uglavnom smatraju proizvodi koji su skuplji od 2000 dolara.
Kineske TV proizvođači su značajno podigli tržišni udeo u najnižem segmentu ponude, odnosno televizorima koji koštaju ispod 500 dolara. Međutim, oni ne mogu da se takmiče sa kompanijama Samsung i LG na premium TV segmentu tržišta jer korejski brendovi imaju ogromno prisustvo na tržištu i visok kvalitet.
Kineski proizvođači sada žele da napadnu ovaj segment ponude i prošire se na svetskom tržištu. UHD Alliance koja globalno promoviše UHD televizore i obezbeđuje serfitikate za televizore koji prođu test, održala je sastanak nedavno; rezultat, samo tri proizvođača – Samsung, LG i Sony, uspeli su da dobiju premium sertifikate.
Samsung neće objaviti 3D televizor ove godine
Izvor: Sammobile
Sve informacije vezane za Samsung, možete pogledati na Samsung stranici na Benchmark sajtu
Kineski TV proizvođači počinju takmičenje sa Samsungom i LG-em u premium segmentu
Međutim, oni ne mogu da se takmiče sa kompanijama Samsung i LG na premium TV segmentu tržišta jer korejski brendovi imaju ogromno prisustvo na tržištu i nude visok kvalitet