Studija „TV & Video trendovi 2012“, koju je sproveo Ericsson ConsumerLab, pokazuje da Društvena televizija (Social TV), gde gledaoci koriste društvene mreže da komentarišu i diskutuju o programu koji trenutno gledaju, postaje sve masovnija. U isto vreme video na zahtev, time-shifting i relevantnost sadržaja postaju primarne usluge za koje bi korisnici izdvojili dodatan novac kako bi propuštene emisije mogli da pogledaju na bilo kojem prenosnom uređaju kada njima odgovara.
„U Ericsson-u verujemo da će do 2015. godine 90% saobraćaja u mrežama biti video sadržaj. Zbog toga smo danas na Ericsson TV danu predstavili naša rešenja koja omogućavaju operatorima, TV stanicama i svima koji se bave distribucijom TV & video sadržaja da taj sadržaj ponude svojim korisnicima na bilo kojem uređaju – televizoru, PC-u, tabletu, mobilnom telefonu, u bilo koje vreme i na bilo kojem mestu,“ rekao je Antonio Passarella, direktor prodaje kompanije Ericsson u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji.
Izvor: Ericsson