Meta Ray-Ban naočare dobile veliko i važno poboljšanje koje u stvarnom životu deluje gotovo nestvarno

Nova funkcija sada je dostupna svim vlasnicima Meta Ray-Ban pametnih naočara, omogućavajući korisnicima da razgovaraju sa ljudima koji govore drugi jezik i to putem naočara

Meta Ray-Ban naočare dobile veliko i važno poboljšanje koje u stvarnom životu deluje gotovo nestvarno

Meta je zvanično lansirala funkciju prevođenja uživo tj u realnom vremenu na svojim pametnim Meta Ray-Ban naočarima, koja je ranije bila dostupna samo kroz rani pristup u pojedinim zemljama. Ova funkcija sada je dostupna svim vlasnicima ovih pametnih naočara, omogućavajući korisnicima da razgovaraju sa ljudima koji govore drugi jezik i to putem naočara.

Za sada, podržani jezici su engleski, francuski, italijanski i španski.

Kako funkcioniše prevod u realnom vremenu

Ukoliko govorite engleski, funkcija radi ovako: zamolite Meta Ray-Ban da započne prevođenje uživo. Ako vam se neko obrati na francuskom, italijanskom ili španskom, naočare odmah prevedu njegove reči na engleski i izgovore ih. Vi zatim odgovarate na engleskom jeziku.

Ukoliko i druga osoba ima Meta Ray-Ban naočare, možete voditi dvosmerni razgovor ovim putem. Ako ne, druga osoba može putem Meta aplikacije na vašem telefonu videti prevod vaših reči na svom jeziku i nastaviti komunikaciju. Kada završite, jednostavno kažete da zaustavi prevođenje.

Pošto se drugi jezici mogu unapred preuzeti, nije potrebna Wi-Fi mreža ni mobilna konekcija, što omogućava rad čak i u zonama bez signala. Osim razgovora, možete slušati filmove, serije, predavanja i druge sadržaje na jednom od podržanih jezika, a prevod će vam biti reprodukovan direktno kroz naočare.

Širenje funkcije i uređaja na nove zemlje

Pored aktivacije prevoda, Meta širi dostupnost Ray-Ban naočara na nova tržišta, uključujući Meksiko, Indiju i Ujedinjene Arapske Emirate. To nagoveštava i buduću podršku za dodatne jezike.

Meta AI, virtuelni pomoćnik integrisan u naočare, takođe stiže u nove zemlje: Nemačku, Austriju, Belgiju, Dansku, Norvešku, Švedsku i Finsku. Već od sledeće nedelje, svi vlasnici Ray-Ban naočara moći će da postavljaju pitanja vezi sa stvarima koje vide putem naočara.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Na primer: ako kuvate večeru i primetite da nemate dovoljno putera, Meta AI vam može na osnovu viđenog predložiti zamenu. Možete ga odmah pitati i koji vam se vino iz kućne kolekcije najbolje slaže sa jelom, i to bez potrebe da svaki put izgovarate „Hej, Meta“.

Još noviteta

Ray-Ban pametne naočare već omogućavaju pozivanje i slanje poruka preko Messenger-a i WhatsApp-a, a uskoro dolazi i podrška za Instagram. Takođe, Meta širi dostupnost muzičkih servisa van SAD i Kanade, uključujući: Spotify, Amazon Music, Apple Music i Shazam. Korisnici će moći da puštaju pesme i postavljaju pitanja o njima.

Na kraju, Meta predstavlja i nove boje i stilove naočara, kako za unutrašnju, tako i za spoljašnju upotrebu. Novi model Skyler Shiny Chalky Gray sa Transitions Sapphire sočivima dolazi u obliku „cat-eye“ dizajna i više varijanti. Korisnici mogu birati tamna stakla za napolje, providna za unutra, ili prelazna koja se prilagođavaju. Takođe je moguća i ugradnja dioptrijskih sočiva, piše ZD Net.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.