Kompanija predviđa da će provajderi “podržavati društvene mreže, loyalti programe, reklamirati i uzimati proizvode sa namerom prodaje” sa ovim servisom. Radjenje više stvari odjednom (multitasking) u dnevnoj sobi postaje sve više popularnije potrošačima. Zapravo, prošle godine Deloitte je zaključio u anketi o 3D televizorima da se 30% ljudi ne sviđa ideja nošenja 3D naočara u dnevnoj sobi. Direktor Deloitte-a Ed Moran je rekao u izjavi u to vreme da su 3D naočare “prepreka za multitasking u koji se gledaoci upuštaju tokom gledanja televizora, uključujući surfovanje internetom, čitanje maila, komuniciranje na instant messaging servisima, čitanje knjiga, novina i časopisa”. Studija koja je usledila, Motorolin Media Engagment Barometer, koji je dao rezultat da “skoro 40% Amerikanaca preferira iskustvo gledanja televizora sa dodatnim pristupom servisima sa dodatnim vrednostima”
Motorolin SocialTV Companion servis pokušava da kapitalizuje upravo to. Provajderi mogu da dodaju igre i društvene mogućnosti kako bi olakšali interakciju između gledaoca neke serije ili emisije. Funkcija ćaskanja u realnom vremenu je takođe dostupna provajderima, kako bi ljudi mogli da komuniciraju dok je serija još uvek u emitovanju. Motorolin predstavnik je putem e-maila rekao CNET-u da će SocialTV raditi sa kompanijinim opsegom mobilnih uređaja, kao i third-party platformama “sa HTML-5-usaglašenim browserima”. Zahvaljujući tome će drugi Android-bazirani uređaji, kao i Apple-ov iPhone i iPad, podržavati ovu uslugu.
Izvor: CnetNews