Motorola: stigli su telefoni u boji 2024. godine

Zahvaljujući partnerstvu sa kompanijom Pantone, Motorola ima ekskluzivno pravilo korišćenja boje godine kada su u pitanju mobilni telefoni ovog proizvođača...

U Benchmark redakciju stigli su Motorola telefoni u boji nove, 2024. godine. Peach Fuzz je ta boja koja će tokom ove godine biti u fokusu onih koji prate modne novitete i žele uvek da budu u trendu. Evo nekoliko fotografija Motorola RAZR 40 Ultra i Edge 40 Neo telefona…

Koja je priča boje iza boje godine za ovu godinu?

Topla i udobna nijansa koja ističe našu želju za zajedništvom s drugima i osećajima koje to stvara, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz je iskrena breskvasta nijansa koja donosi osećaj nežnosti i prenosi poruku brige i deljenja, zajednice i saradnje.

Naglašavajući važnost ljudske povezanosti, ova boja rezonuje s brendom Motorole i uređajima koje smo izabrali da predstavljaju ovu nijansu, motorola razr 40 ultra i motorola edge 40 neo.

Šta predstavlja boje godine za 2024?

Glavna slika koju smo stvorili da predstavi PANTONE 13-1023 Peach Fuzz ističe zadovoljstvo i toplotu deljenih trenutaka s drugima i važnu ulogu koju igraju. Podseća nas da ponovo vratimo fokus na svoje blagostanje, podstičući nas da napravimo prostor i vreme da se pojavimo i podelimo najvažnije trenutke (planirane ili spontane) koji nam pružaju odmor i hrane naše duše. Da bismo zaista uspostavili vezu s ljudima i mestima koja su nam važna.

Kako se boja ove godine razlikuje od prošlogodišnje?

Obe boje veruju u moć povezanosti. Boja prošle godine, Viva Magenta, je hrabra nijansa koja ističe istraživanje i povezivanje putem tehnologije, dok je ovogodišnji PANTONE 13-1023 Peach Fuzz mekši, topliji i koncentrisan na saosećanje i povezanost s drugima.

Konkretno, boja prošle godine, PANTONE 18-1750 Viva Magenta, bila je o hrabrosti i usmerena na istraživanje vlastite individualnosti kako bi se uspostavile nove veze putem elektronike. Fokus je bio na korišćenju boje kako bismo stvorili dublje, značajnije doživljaje s našim uređajima.

Dok je PANTONE 13-1023 Peach Fuzz mekša i okreće se čulima, obogaćujući um, telo i dušu. Ima udobnu, nežnu esenciju i promoviše osećaj zajedništva, zajednice i saradnje. Pruža obnovljen osećaj mekoće dok gledamo prema mirnijoj budućnosti.

Koje je značenje Pantone Boje Godine?

Boja odabrana da bude Pantone Boja Godine je ona koja gradi važnost širom svih oblasti dizajna. To je boja koja ima sposobnost da komunicira boju poruke koja:

  • Najbolje odražava ono što se dešava u našoj globalnoj kulturi u određenom trenutku
  • Obuhvata sve oblasti dizajna i služi kao izraz raspoloženja i stave
  • Ilustruje ono što ljudi traže, i koje osobine smatraju da im je potrebno, a na koje boja može odgovoriti.

Ove godine, Pantone slavi 25 godina Pantone Boje Godine, prikazujući popularnost i ljubav koju ljudi imaju prema programu. Pantone Boja Godine takođe služi kao značajan uticaj na to koje će boje i dizajnerski trendovi biti dominantni u svim industrijama, od mode i lepote, nameštaja i dizajna enterijera do digitalnih uređaja, multimedije, dizajna pakovanja i još mnogo toga.

Kako se ova boja odnosi prema tehnologiji?

Čista breskvasta nijansa s retro prizvukok, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz reflektuje prošlost, ali s savremenom atmosferom, besprekorno spajajući fizički i digitalni svet. Čini se taktilnom i dodirljivom, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz srdačno dočekuje i poziva potrošače da pristupe i angažuju se, čineći je primamljivom nijansom za dodatke i uređaje.

Zašto je Motorola izabrala razr 40 ultra i Edge 40 neo uređaje za Pantone Boju Godine 2024?

Pantone Boja Godine 2024. je nijansa koja zrači nežnošću i optimizmom dok apeluje na čula. Oba uređaja, motorola razr 40 ultra i motorola edge 40 neo, otelotvoruju tu esenciju dizajnom koji je taktilne prirode, sa opcijama mekane veganske kože, živopisnim bojama i zaobljenim ivicama. Stavljajući ličnost i povezanost u centar, ovi uređaji takođe uključuju namenska softverska iskustva poput Moto Unplugged i Family Space, koja su stvorena da poboljšaju našu zajedničku ljudskost.

Zašto je Motorola partner sa Pantoneom?

Već više od 55 godina, Pantone se bavi bojama. Prepoznajući ogroman uticaj boje na prepoznavanje vizualnog identiteta brenda i obrasce potrošnje potrošača, cilj Pantonea je uvek bio pružanje alata i ključnih saznanja o boji koji pomažu dizajnerima i brendovima da svoju kreativnost ožive od inspiracije do ostvarivanja sa preciznošću i tačnošću. S tim na umu, naše partnerstvo je zasnovano na deljenim vrednostima o važnosti dizajna i boje kao najboljeg oblika ličnog izraza za našu publiku.

Šta čini partnerstvo Motorole sa Pantoneom posebnim u odnosu na druge proizvođače uređaja (OEM)?

Imamo višegodišnje partnerstvo s Pantoneom i koristimo Pantoneovo stručno znanje u praćenju trendova, prognoziranju, istraživanju tržišta i psihologiji boja kako bismo sjajnu tehnologiju dopunili strateškim izborima boja.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi