Nvidia se sprema za Shader Model 5.0

Novi Nvidia SDK 10 koji je izbačen prošle nedelje sadrži CG profile kao što su Fragment50, Vertex50 i Geometry50, što ukazuje da će biti podržani profili za Pixel Shaders 5.0, Vertex Shaders 5.0 i Geometry Shaders 5.0. Drugim rečima, Nvidia se već sprema za izbacivanje Shader Model 5.0 hardvera i vrši preliminarn

Novi Nvidia SDK 10 koji je izbačen prošle nedelje sadrži CG profile kao što su Fragment50, Vertex50 i Geometry50, što ukazuje da će biti podržani profili za Pixel Shaders 5.0, Vertex Shaders 5.0 i Geometry Shaders 5.0. Drugim rečima, Nvidia se već sprema za izbacivanje Shader Model 5.0 hardvera i vrši preliminarne pripreme omogućavajući razvojnim timovima koji rade na igrama da blagovremeno kompajliraju svoje naslove. Prema nezvaničnim informacijama koje prenosi VR-Zone, nije nemoguće da će već G90 čip podržavati Shader Model 5.0 i DirectX 10.1. Prilikom izbacivanja CUDA platforme Nvidia je naglasila da će se novi GPU isporučiti na tržište do kraja ove godine. Pored toga, postoje nagoveštaju da će ATI čipovi u 55-nanometarskoj izradi sa DirectX 10.1 tehnologijom biti spremni početkom 2008. godine u vidu R700 čipa. Nakon toga, DirectX 11…

Izvor: VR-Zone

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.