Nvidia se sprema za Shader Model 5.0

Novi Nvidia SDK 10 koji je izbačen prošle nedelje sadrži CG profile kao što su Fragment50, Vertex50 i Geometry50, što ukazuje da će biti podržani profili za Pixel Shaders 5.0, Vertex Shaders 5.0 i Geometry Shaders 5.0. Drugim rečima, Nvidia se već sprema za izbacivanje Shader Model 5.0 hardvera i vrši preliminarn

Novi Nvidia SDK 10 koji je izbačen prošle nedelje sadrži CG profile kao što su Fragment50, Vertex50 i Geometry50, što ukazuje da će biti podržani profili za Pixel Shaders 5.0, Vertex Shaders 5.0 i Geometry Shaders 5.0. Drugim rečima, Nvidia se već sprema za izbacivanje Shader Model 5.0 hardvera i vrši preliminarne pripreme omogućavajući razvojnim timovima koji rade na igrama da blagovremeno kompajliraju svoje naslove. Prema nezvaničnim informacijama koje prenosi VR-Zone, nije nemoguće da će već G90 čip podržavati Shader Model 5.0 i DirectX 10.1. Prilikom izbacivanja CUDA platforme Nvidia je naglasila da će se novi GPU isporučiti na tržište do kraja ove godine. Pored toga, postoje nagoveštaju da će ATI čipovi u 55-nanometarskoj izradi sa DirectX 10.1 tehnologijom biti spremni početkom 2008. godine u vidu R700 čipa. Nakon toga, DirectX 11…

Izvor: VR-Zone

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi