Pozlaćeni Xiaomi SU7 Ultra logo izazvao burnu reakciju i polemiku među korisnicima

Rasprava o luksuzu, krađi i prestižu novog Xiaomi električnog automobila

Pozlaćeni Xiaomi SU7 Ultra logo izazvao burnu reakciju i polemiku među korisnicima

Xiaomi-jev dugo najavljivani model SU7 Ultra izazvao je veliku pažnju na internetu, pri čemu se najveći deo diskusije vodi oko njegovog pozlaćenog logotipa na haubi. Danas se čak tim povodom oglasio osnivač i izvršni direktor Xiaomi-ja, Lei Jun, u vezi komentara jednog korisnika o ovom luksuznom detalju, izjavivši: 

„Nije preterano, nije preterano! Sasvim je ljudski biti ponekad sujetan!“ 

Ova izjava bila je odgovor na komentar jednog korisnika koji je pravdao postojanje pozlaćenog amblema: 

„Emocionalna vrednost kod vrhunskih modela je značajna. Ne morate mi verovati na reč – samo oni koji ne kupe ovaj automobil će to osporavati. Ako već platim 110.000 dolara za ovaj auto, nije nerazumno da malo zadovoljim sujetu, zar ne?“ 

Kontroverza oko zlatnog logotipa: krađa i oštećenja

Ranije danas, direktor za odnose sa javnošću kompanije Xiaomi, Wang Hua, osvrnuo se na zabrinutost da bi zlatni logo SU7 Ultra mogao postati meta lopova ili vandalizma. Wang Hua je uveravao javnost da Xiaomi automobili imaju režim nadzora i da će on biti aktivan radi dodatne sigurnosti. 

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

„Pošto je Lei Jun garantovao da je logo automobila zaista pozlaćen, mnogi su izrazili zabrinutost da bi ga neko mogao oštetiti. Naši trenutni modeli imaju režim nadzora i preporučujem da ga koristite radi sigurnosti.“ 

Takođe je napomenuo da popravka oštećenog zlatnog logotipa može biti skupa, naročito ako su pri tome pogođeni dodatni delovi poput farbe, poklopca motora ili drugih panela. 

Lei Jun je potvrdio pet dostupnih boja modela Xiaomi SU7 Ultra. Osim toga, poznati bloger je ranije spekulisao da će logo možda biti izrađen od karbonskih vlakana sa pozlaćenim detaljima, ali je Lei Jun jasno rekao: 

„Ovo je zlato.“ 

I dok Xiaomi polako ulazi u segment luksuznih električnih automobila, njegov zlatni logotip na SU7 Ultra modelu postaje simbol ekskluzivnosti – bilo zbog izgleda ili kao znak prestiža. S obzirom na to da Lei Jun otvoreno zagovara emocije vođene posedovanjem luksuza, jasno je da Xiaomi ozbiljno cilja na tržište premijum električnih vozila, piše Xiaomi Time.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi