Interesovanje za Smart TV aplikacije poraslo je neverovatnom brzinom tokom sezone praznika. Kada je Samsung Apps dostigao 1 milion preuzetih sadržaja u novembru prošle godine, to je bilo tek 268 dana od lansiranja ove prodavnice. Dvomilionski cilj je dostignut samo 53 dana kasnije. Neke od najčešće preuzimanih aplikacija sa Samsung Apps uključuju YouTube, Hulu Plus, ESPN Next Level, AccuWeather, Google Maps i Texas Holdem, što jasno ukazuje na to da postoji globalna potražnja za Samsungovom Smart TV zabavom u različitim oblastima popularnih potrošačkih hobija – sport, filmovi i igrice. Nakon što je ostvaren podvig od milion preuzetih aplikacija, potrošači su dnevno preuzimali u proseku 100.000 aplikacija na svakih pet dana.
Kao bi podstakla inovacije na polju Smart TV, kompanija Samsung takođe blisko sarađuje sa programerima kako bi u datoteku Samsung Apps uvela nove sadržaje. Tokom 2010. godine, Samsung je održao „Slobodne dane za TV programere“ širom sveta, čime je spojio programere i značajne lidere širom povezanog TV ekosistema, a sve kako bi razmenjivali mišljenja i planove za sledeću eru Smart TV. Kao prateći program Dana programera održavala su se takmičenja poput „Slobodnog TV izazova“ u Sjedinjenim Državama, čiji su pobednici objavljeni početkom ovog meseca na manifestaciji CES u Las Vegasu. Samsung je u okviru obraćanja predsednika Samsungovog Odseka za vizuelni displej Bu-Keun Juna najavio niz partnerstava na visokom nivou, uključujući udruživanje sa liderima u domenu kablovske televizije, kompanijama Comcast i Time Warner, kao i sa liderima na polju onlajn videa, kao što su Hulu i Adobe.
Izvor: Samsung