Samsung drži 60% 3D TV tržišta u SAD

Kompanija Samsung objavila je danas da je premašila 60% udela na američkom 3D TV tržištu, što je u skladu sa nedavno objavljenim podacima o prihodima i broju prodatih primeraka koji je objavila istraživačka kompanija The NPD Group. Konkretno, za period 22. maj - 18. jun Samsung ima 61% 3D TV trži&scar

Kompanija Samsung objavila je danas da je premašila 60% udela na američkom 3D TV tržištu, što je u skladu sa nedavno objavljenim podacima o prihodima i broju prodatih primeraka koji je objavila istraživačka kompanija The NPD Group. Konkretno, za period 22. maj – 18. jun Samsung ima 61% 3D TV tržišta, koje uključuje i LED i Plasma 3D televizore. Pored toga, prema NPD službi za praćenje maloprodaje, Samsung je imao 50% prodatih jedinica i udela na tržištu za period april-maj ove godine. Samsung je napao 3D TV tržište sa veoma širokim opsegom modela, kompanija forsira 3D televizore sa veoma teškim aktivnim naočarima i ide u direktnu konfrontaciju sa LG kompanijom koja gura pasivne i jeftinije naočare. Samsung je već uspeo da ublaži troškove snižavanjem cene 3D naočara zasnovanih na bateriji na 50 dolara.

 

 

Izvor: I4U

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi