Samsung Electronics već 19 godina zaredom lider na globalnom tržištu TV uređaja

Samsung predvodi tržište premijum i ultraširokih televizora i uvodi revolucionarne inovacije na bazi AI među TV uređajima

Samsung Electronics već 19 godina zaredom lider na globalnom tržištu TV uređaja

Samsung Electronics je danas objavio da je osvojio poziciju globalnog lidera na tržištu TV uređaja 19. godinu zaredom.

Prema podacima firme za istraživanje tržišta Omdia, Samsung je ostvario tržišni udeo od 28,3% na globalnom tržištu televizora u 2024. godini i tako zadržao prvu poziciju na kojoj je još od 2006. Za ovaj dugotrajan uspeh je zaslužna posvećenost kompanije inovacijama u segmentima premijum i ultraširokih ekrana, kao i uvođenje najsavremenijih TV uređaja na bazi AI.

Zahvaljujući poverenju i podršci naših korisnika, Samsung već 19 godina vlada globalnim tržištem televizora“, izjavio je Han Li, izvršni potpredsednik za ekrane u kompaniji Samsung Electronics. „Nastavićemo da oblikujemo budućnost industrije TV uređaja uz inovacije kao što su televizori na bazi AI i nudimo proizvode i usluge koje značajno obogaćuju život ljudi.“

Samsung dominacija u segmentima premijum i ultraširokih TV uređaja

Samsung je učvrstio vodeću poziciju na tržištu luksuznih televizora, naročito u segmentima premijum (2500 dolara i više) i ultraširokih (75-inčnih i širih) TV uređaja:

• Premijum (2500 dolara i više) TV uređaji – Samsung je osvojio tržišni udeo od 49,6%, što je skoro polovina globalnog tržišta premijum televizora.
•75-inčni i širi – Samsung je prvi u kategoriji ultraširokih ekrana sa tržišnim udeom od 28,7%.

Uspeh QLED i OLED Samsung TV uređaja
Samsung je takođe zadržao vođstvo u QLED i OLED segmentima i tako potvrdio svoju dominaciju u sektoru premijum TV uređaja:

•QLED TV uređaji – sa 8,34 miliona prodatih jedinica, Samsung je osvojio tržišni udeo od 46,8% i tako dodatno ojačao svoje vođstvo u ovoj kategoriji. Globalno QLED tržište je takođe zabeležilo značajan rast, po prvi put premašivši 10% od ukupne prodaje televizora.
•OLED TV uređaji – prodaja Samsung OLED televizora je dostigla 1,44 miliona jedinica u 2024. godini i tako obezbedila tržišni udeo od 27,3%. Ovaj rezultat predstavlja porast od 42% u prodaji po jedinici i od 4% u udelu na tržištu u poređenju sa prethodnom godinom, što oslikava veliku potražnju korisnika za Samsung OLED televizorima.

Transformacija kućne zabave uz AI i umetnosti

Samsung je sajmu CES 2025, predstavio Vision AI, revolucionarnu inovaciju na ekranima baziranu na AI koja prevazilazi granice tradicionalne zabave. Analizom sklonosti, namera i navika korisnika, Vision AI nudi savršeno personalizovan doživljaj gledanja koji oblikuje budućnosti ekrana u pametnom domu.

Samsung ove godine takođe proširuje Samsung Art Store – u početku dostupan samo na The Frame liniji – na Neo QLED i QLED modele i time većem broju korisnika omogućava pristup personalizovanom doživljaju digitalne umetnosti.

PR saopštenje

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi