Prema ciframa objavljenim od strane Samsunga, oko 730,000 jedinica ovih televizora je prodatno u Severnoj Americi (najvećem TV tržištu na svetu), sa dotanih 710,000 televizora koji su prodati evropskim kupcima, najviše u razvijenim zemljama kao što su Velika Britanija, Francuska, Italija i Nemačka. Kompanija je takođe rekla da iako su Smart televizori predstavljeni malo kasno u tržištima u razvoju kao što su Srednji Istok i Afrika (170,000 jedinica prodato), kao i Severo-istočna Asia (270,000 jedinica), prodaja je cvetala u ovim regionima bez ikakvog znaka slabije prodaje. 120,000 SmartTV-ova je prodato u korporacijinoj matičnoj zemlji, Koreji.
Uvek spreman da iznenadi, Samsung je prebacio cifre prodaje u oblik koji je više “svarljiv”. Očigledno je da su njihovim 2011 Smart televizorima trebalo samo 25 dana da dostignu prodaju od pola miliona jedinica, sa lansiranjem početkom aprila; a do kraja aprila je probijena granica od milion prodatih jedinica. Od tada, ravnomerna prodaja po proseku od 150,000 jedinica nedeljno – ili 22,000 na dan, 926 na sat ili 15,4 po minutu (bazirano na dijagramu koji prati izdanje za štampu) – eventualno je dovelo do prelaženja prekretnice od dva miliona, 15-og juna.
Izvor: HDTVtest