Surface 2 pomogao Microsoftu da učešće na tržištu tableta poveća za 60 odsto

Iako Microsoftov Surface 2 nije uspeo da dostigne prodaju kakvu je imao Apple iPad, ono što je postigao jeste povećanje učešća Microsofta na tržištu tableta za 60 odsto

Microsoftov Surface 2 tablet je star više od godinu dana, a ranije ove godine videli smo i snižavanje cene tableta za 100 dolara, što je verovatno Microsoftov plan da se otarasi zaliha ovog uređaja. Iako Microsoftov Surface 2 nije uspeo da dostigne prodaju kakvu je imao Apple iPad, niti je mogao da se takmiči sa Samsungom na ovom polju, ono što je postigao jeste povećanje učešća Microsofta na tržištu tableta za 60 odsto.
Kompanija Chitika Insights je analizirala podatke iz poslednjeg tromesečja 2014. godine, kada je tablet tržište u pitanju. Ove godine, Microsoft je imao učešće na tržištu tableta od 1,6 odsto (što je malo povećanje u odnosu na prošlogodišnjih jedan odsto). Međutim, ovo je spor napredak, s obzirom da je Apple na vrhu sa 79,9 odsto i kompanija će morati da napravi velike rezultate u budućem periodu kako bi uspela da se približi Apple-u ili Samsungu na polju prodaje tableta.Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi