Mnogi proizvođači propuštaju šansu da uvrste svoje “zelene” akreditive njihovih LED osvetljenih LCD TV modela, time što zanemaruju da iskoriste njihovu smanjenu potrošnju kao jednu od glavnijih tačaka prodaje ovih proizvoda. U finansijskoj klimi gde su mnogi ljudi željni da sačuvaju energiju zbog vrtoglavih cena iste i gde sve više i više potrošača izražava interes za probleme okoline, ovo je nešto što bi moglo da služi kao odličan marketinški trik za TV brendove.
Međutim, analiza u DisplaySearch-ovom kvartalnom izveštaju za dizajn i opcije televizora, za drugu četvrtinu 2011-e je pokazala da TV proizvođači propuštaju priliku da prodaju LED televizore (koji su energijski efikasniji od Plazma ili konvencijalnih CCFL LCD ekrana) kao štedljive uređaje. Ova niža potrošnja i smanjenje cene računa za struju teoretski bi trebalo da bude atraktivnija potrošačima da uzmu u razmatranje LED LCD televizore, kada dođe vreme da zamene svoje postojeće.