Najnovija nosiva tehnologija kompanije Xiaomi, MIJIA Smart Audio Glasses 2, rasprodata je već prvog dana nakon lansiranja u okviru kampanje koja je prikupila više od 828.000 dolara u rekordnom roku. Ovaj neverovatan uspeh potvrdio je partner kompanije Hive Technology, koji je na društvenim mrežama podelio vest o ogromnoj potražnji i oduševljenju korisnika. Ovakav rezultat pokazuje rastuću popularnost pametnih naočara koje kombinuju funkcionalnost i vrhunsku tehnologiju.
Impresivni rezultati kampanje
MIJIA Smart Audio Glasses 2 su se pojavile u prodaji po vrlo konkurentnoj ceni namenjenoj prvim kupcima. Već u prvih 12 sati, projekat je premašio očekivani prihod, što potvrđuje neverovatnu brzinu kojom su korisnici reagovali.

Naočare su bile dostupne po promotivnoj ceni od 138 dolara, što je niže od planirane maloprodajne cene od 165 dolara. Ova cenovna strategija privukla je tehnološke entuzijaste koji su požurili da ih nabave pre nego što su zalihe nestale.
Napredne funkcije u laganom dizajnu
Xiaomi je promovisao drugu generaciju svojih pametnih audio naočara kao značajno poboljšanje u odnosu na prethodni model, sa naglaskom na funkcionalnost i moderan dizajn. MIJIA Smart Audio Glasses 2 odlikuju se izuzetno laganom konstrukcijom prilagođenom svakodnevnoj upotrebi, a istovremeno nude niz naprednih funkcija:
- Glasovna aktivacija Xiaoai mobilnog asistenta
- Povezivanje sa dva uređaja istovremeno
- Emitovanje obaveštenja u realnom vremenu sa povezanih uređaja
- Mogućnost dvostrukog snimanja za veću produktivnost
- Moderan i elegantan dizajn koji spaja tehnologiju i stil
Neočekivano velika potražnja za ovim pametnim naočarama ukazuje na to da tržište nosive audio tehnologije prevazilazi granice tradicionalnih slušalica. Xiaomi je uspešno spojio svakodnevnu upotrebu naočara sa vrhunskim audio funkcijama, dodatno učvrstivši svoju poziciju u oblasti pametnih uređaja.
Industrijski analitičari smatraju da bi ovakav interes mogao da primora Xiaomi na ubrzanu proizvodnju dodatnih jedinica kako bi zadovoljio neočekivano veliku potražnju. Kompanija još uvek nije objavila kada će novi kontingent biti dostupan, niti da li će maloprodajna cena ostati nepromenjena, prenosi ITHome.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji