Zašto na iPhone promotivnim fotografijama vreme uvek stoji na 9:41 AM

Otkrijte zašto Apple uvek prikazuje vreme 9:41 AM na promotivnim fotografijama svojih iPhone uređaja i kako taj mali detalj simbolizuje istoriju i perfekcionizam brenda

Zašto na iPhone promotivnim fotografijama vreme uvek stoji na 9:41 AM

Događaji na kojima kompanija Apple predstavlja nove uređaje i tehnologije su uvek vrlo impresivni i (skoro) besprekorno organizovani. Tako je bilo i na onom od pre par dana kada je glavna pažnja bila usmerena na njihove nove proizvode, uključujući iPhone 16 i iPhone 16 Pro.

Kako iza kulisa izgleda organizacija jednog ovakvog događaja i šta je sve potrebno da bi on protekao kako svi očekuju, možda nikada nećemo saznati, ali se povremeno pojave određene informacije koji nam daju uvid u nivo detalja kojim se pristupa organizaciji.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Jednan od takvih zanimljivih detalja, koji možda niste primetili, je da Apple uređaji na promotivnim fotografijama uvek pokazuju vreme 9:41 AM. Ovo nije slučajan izbor, već ima ima istorijski značaj kada je kompanija u pitanju. Pre mnogo godina, Stiv Džobs, suosnivač Apple-a, obično bi predstavljao nove proizvode oko 9:41 AM tokom svojih prezentacija. Kako bi promotivne slike bile usklađene sa tim trenucima, Apple je postavio to vreme na promotivnim fotografijama svojih uređaja.

Zanimljivo je da je Apple u početku koristio vreme 9:42 AM na svojim fotografijama, ali su kasnije prešli na 9:41 AM kako bi se bolje uskladili sa Džobsovim rasporedom prezentacija. Ovaj naizgled mali detalj odražava Apple-ovu posvećenost preciznosti i perfekcionizmu — vrednosti koje su od samog početka ključne za identitet kompanije.

Dakle, sledeći put kada vidite Apple proizvod sa vremenom podešenim na 9:41 AM, setite se da je to omaž Stivu Džobsu i njegovom pažljivom pristupu lansiranju proizvoda, spoj istorije i pažnje prema detaljima koji i dalje definišu Apple-ov brend, piše Mashable.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi