Događaji na kojima kompanija Apple predstavlja nove uređaje i tehnologije su uvek vrlo impresivni i (skoro) besprekorno organizovani. Tako je bilo i na onom od pre par dana kada je glavna pažnja bila usmerena na njihove nove proizvode, uključujući iPhone 16 i iPhone 16 Pro.
Kako iza kulisa izgleda organizacija jednog ovakvog događaja i šta je sve potrebno da bi on protekao kako svi očekuju, možda nikada nećemo saznati, ali se povremeno pojave određene informacije koji nam daju uvid u nivo detalja kojim se pristupa organizaciji.
Jednan od takvih zanimljivih detalja, koji možda niste primetili, je da Apple uređaji na promotivnim fotografijama uvek pokazuju vreme 9:41 AM. Ovo nije slučajan izbor, već ima ima istorijski značaj kada je kompanija u pitanju. Pre mnogo godina, Stiv Džobs, suosnivač Apple-a, obično bi predstavljao nove proizvode oko 9:41 AM tokom svojih prezentacija. Kako bi promotivne slike bile usklađene sa tim trenucima, Apple je postavio to vreme na promotivnim fotografijama svojih uređaja.
Zanimljivo je da je Apple u početku koristio vreme 9:42 AM na svojim fotografijama, ali su kasnije prešli na 9:41 AM kako bi se bolje uskladili sa Džobsovim rasporedom prezentacija. Ovaj naizgled mali detalj odražava Apple-ovu posvećenost preciznosti i perfekcionizmu — vrednosti koje su od samog početka ključne za identitet kompanije.
Dakle, sledeći put kada vidite Apple proizvod sa vremenom podešenim na 9:41 AM, setite se da je to omaž Stivu Džobsu i njegovom pažljivom pristupu lansiranju proizvoda, spoj istorije i pažnje prema detaljima koji i dalje definišu Apple-ov brend, piše Mashable.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji