Žene troše više novca na omiljene mobilne igre nego muškarci

Žene provode 35 odsto više vremena u gejming aplikacijama od muškaraca, a takođe izvrše 31 odsto više kupovina unutar aplikacija (igara) u odnosu na muškarce

Žene provode znatno više vremena i troše mnogo više novca na njihove omiljene mobilne igre nego muškarci, pokazuje najnovije istraživanje. Mobilna analitičarska kompanija Flurry proučavala je ponašanje kroz razne igre i platforme, da bi na kraju iznela podatke da žene i devojke provode 35 odsto više vremena u gejming aplikacijama od muškaraca i dečaka. Žene takođe vrše 31 odsto više kupovina unutar aplikacija (igara) u odnosu na muškarce. “Činjenica da žene troše više vemena u gejming aplikacijama, posebno upravljačkim igrama i simulacijama, je retko osporavana, ali je činjenica da žene troše više došla kao iznenađenje” navodi se u izveštaju. Studija je bila inspirisana velikim uspehom igre Kim Kardashian: Hollywood, ali kada je Flurry pogledao rezultate u 19 žanrova igara dostupnih u App Store-u, žene su bile u prednosti u čak devet kategorija.
Izvor: Polygon

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi