AI i oglasi - dve omiljene Google stvari podižu ciljani marketing do neslućenih visina

Google koristi AI tehnologiju da uvede revolucionarna unapređenja u reklamiranju, usmeravajući marketinške stručnjake ka svojim alatima za kreiranje oglasa

AI i oglasi - dve omiljene Google stvari podižu ciljani marketing do neslućenih visina

Sviđalo vam se to ili ne, nema sumnje da AI menja internet kakav poznajemo. Ako je OpenAI primer za ovaj preokret, onda je Google reklamni pano na strani autobusa — njegovi Gemini AI alati su svuda ovih dana.

Mnogo toga može se objasniti Google-ovim prioritetima oko svojih AI napora, s obzirom da kompanija želi brzo monetizovati ove alate i integrisati ih u svoj širok portfolio proizvoda. Sada, Google ističe dve inicijative koje će dodatno učvrstiti mišljenje javnosti.

U postu koji je objavljen danas, ističući govor Google-ovog potpredsednika Vidhya Srinivasan-a na Cannes Lions Festivalu, kompanija je otkrila kako vidi ogroman potencijal za generativni AI u svojoj reklamnoj diviziji.

“Prvo, možete koristiti AI za generisanje uvida o svojoj publici,” objasnio je Google potencijalnim partnerima za oglase, “Zatim možete ubrzati i skalirati kreativnu produkciju kako bi ideje brže zaživele.”

Dok je generisanje uvida kao što su interesi kupaca iz velikih baza podataka dugo bila snaga AI, korišćenje tehnologije za stvaranje stvarnih oglasa je još uvek prilično nov koncept. U tom smislu, Google je istakao potencijal Veo-a, svog najnovijeg modela za generisanje video zapisa, kada se koristi u svrhu kreiranja oglasa.

U nedavnoj kampanji za Pixel 8, Google Marketing je koristio Demand Gen za generisanje 4.500 različitih varijacija oglasa koji su se prikazivali na YouTube-u, Discover-u i Gmail-u. Kao deo veće inicijative predstavljene prošle godine pod nazivom Demand Gen, oglašivači koji kupuju prostor na Google mreži mogu pristupiti nizu AI alata za konceptualizaciju i kreiranje oglasa za Gmail, Google Discover i YouTube.

Google AI kampanja za Best Phones Forever postavlja temelje za budućnost hiper-personalizovanog marketinga

Google je sada proširio ovaj program na oglašivače na YouTube-u. U svom današnjem postu, kompanija je otkrila da koristi sopstvene alate za oglašavanje Pixel 8 serije, generišući impresivnih 4.500 jedinstvenih oglasa koji su se nedavno prikazivali na YouTube-u.

Google koristi AI na još naprednije načine za svoju kampanju Best Phones Forever. Većina marketinga pametnih telefona koji pokušavaju da pozicioniraju proizvod naspram iPhone-a često izaziva nelagodu kod velikog broja ciljne publike.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Međutim, Google je izgleda pronašao pravi balans sa svojom kampanjom Best Phones Forever, koja prikazuje Apple-ov flagship kao zbunjenog najboljeg prijatelja Pixel-a u seriji ležernih susreta. Iako su glasovi verovatno generisani od strane veštačke inteligencije, dok su video zapisi svakako delo CGI produkcije, ova serija nije bila posebno fokusirana na AI, ali će se to uskoro promeniti.

U postu ranije ove nedelje, Google je najavio “Best Phones Forever: AI Roadtrip”, najnoviji dodatak u ovoj seriji koji dolazi kao potpuni zaokret. Gledaoci Instagram Reels-a moći će da predlažu lokacije za putovanje telefona, a Google-ov AI će kreirati personalizovani video odgovor na taj komentar “u roku od nekoliko minuta”.

Kampanja je bila aktivna samo 16 sati i sada je završena, ali Google-ova primarna namera ovde nije bila prodaja telefona — već je nadao se da će ovaj trik inspirisati druge oglašivače da istraže sopstvene “kreativne primene novih tehnologija.”

U Google implementaciji, koristili su Gemini 1.5 Pro za generisanje skripti na osnovu predložene lokacije, Imagen za kreiranje pozadinskih slika, i Cloud Text-To-Speech za obradu dijaloga. Ostatak su radili stvarni ljudi koristeći Unreal Engine, ali alati kao što su OpenAI’s Sora i već pomenuti Google Veo su spremni da uskoro eliminišu i ovaj korak.

S ovim razvojem, Google-ova vizija za budućnost oglašavanja postaje jasna: Ciljano oglašavanje zasnovano na korisničkim podacima postajaće sve preciznije, a generativni AI će biti u središtu svega, prenosi Android Police.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (4)
  1. NShappy

    Trebali mi da kupimo frižider.
    Googlao ja o friziderima.
    I onda krenulo, gde god se denem na netu, bombarduju me reklame ze frižidere.
    Na kraju, kupili mi frižider. Ali reklame za frižidere me bombarduju i dalje.

  2. Probaj pretragu: "Kupio sam novi frižider. Kako je najbolje da ga održavam, kako da uštedim na električnoj energiji, koje namirnice na koju policu da stavim?" Da vidimo da li je Google stvarno inteligentan.

  3. Trebali mi da kupimo frižider.
    Googlao ja o friziderima.
    I onda krenulo, gde god se denem na netu, bombarduju me reklame ze frižidere.
    Na kraju, kupili mi frižider. Ali reklame za frižidere me bombarduju i dalje.

    Mene ves masine, sestra kupovala, ja guglao...

  4. srkiller

    izgleda ces i ti morati da guglas "KUPIO sam ves masinu, sta sad da radim..." da bi izbegao superinteligent algoritam 🤣

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi