Apple iPad Pro reklama izaziva loše reakcije i šalje pogrešnu poruku

U najnovijoj Apple reklami za iPad Pro, džinovska hidraulična presa uništava desetine kreativnih predmeta, od CRT televizora do gitare. Korisnici ogorčeni, potpuno je promašila poentu

Apple iPad Pro reklama izaziva loše reakcije i šalje pogrešnu poruku

Kada oglas postane viralan, to se obično dešava iz dva razloga — toliko duboko rezonuje kod gledalaca da ne mogu da prestanu da pričaju o tome… ili ih toliko uznemiri da žure na društvene mreže da izraze svoje ogorčenje.

Čini se da Apple reklama za najnoviji iPad Pro, spada u ovu, drugu kategoriju.

U reklami je prikazan metronom. Gramofon. Zatim se pale svetla u prostoriji nalik magacinu, gde vidite sve te predmete i desetine drugih kreativnih alata koji se nalaze na metalnoj ploči u centru kadra. Tu su i CRT TV, kantice sa farbom, globus, klavir, arkadna video igra iz 80-ih, skulptura ljudske glave i truba. Još jedna ogromna metalna ploča zloslutno visi iznad svega.

Apple reklama potpuno promašila poentu

Dok čujemo uvodne reči pesme „All I Ever Need Is You“, sa singla koji su snimili Sonny & Cher 1972. godine, metalna ploča počinje da se spušta.

Predmeti su u ogromnoj hidrauličnoj presi i u roku od oko 40 sekundi sve nestaje – zgnječeno na krajnje dramatičan način.

Nakon uništenja, hidraulična presa počinje da se diže. Ostaci su sada nestali. Na njihovom mestu se nalazi sjajni, novi iPad Pro. Progovara glas koji kaže: „Najmoćniji iPad ikada je ujedno i najtanji.

Šer zatvara jednominutni spot, uz stihove „All I Ever Need Is You“.

Video snimci hidrauličnih presa koje uništavaju sve pred sobom, od elektronike do slatkiša, postali su veoma popularni u poslednjih nekoliko godina, delom zbog često očaravajuće prirode destrukcije i načina na koji se stvari uništavaju pod silom ogromnog pritiska.

Apple pokušava da iskoristi ovaj trend, istovremeno naglašavajući kako je njegov novi iPad Pro toliko moćan da može da zameni sva ostala sredstva kreativnog izražavanja, piše CNN.

Ali za mnoge gledaoce, oglas ne pogađa poentu, čak nasuprot. Možda i najbolji komentar u vezi  osećanja koji izaziva ova reklama, tvrdi: „Tehnologija uništava sve ono u čemu smo nekada uživali“. Da li se slažete i kakvo je vaše mišljenje o najnovijoj Apple reklami?

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi