Bag na Google Pay uplaćivao korisnicima do 1.000 dolara

Google Pay greškom slao korisnicima novac, deo je uspeo da vrati, ali su odustali od toga da jure korisnike koji su ga već potrošil

Bag na Google Pay uplaćivao korisnicima do 1.000 dolara

Evo dobrog razloga da koristite Google Pay: Google će vam možda greškom poslati gomilu novca. U poslednjih par dana korisnici Google Pay servisa prijavljivali su da je Google greškom uplaćivao gotovinu na njihove račune – te svote kretale su se od 10 pa sve do 1.000 dolara. Jedan Android istraživač bio je “žrtva” ove surove greške i podelio je većinu relevantnih detalja na svom Twitter nalogu, prenosi Ars Technica.

Keš je stizao preko Google Pay reward programa, preko kojeg ponekad možete dobiti nekoliko dolara za različite promocije, ali to nikada nije trebalo da bude ovako. Slike ekrana pokazuju da je mnogima isplaćivana velika količina novca za nešto što se zvalo “dogfooding the Google Pay Remittance experience”.

Doogfooding je tech žargon za interno beta testiranje softvera pre nego što bude objavljen, tako da bi ovu poruku trebalo da dobiju samo zaposleni u Google-u ili neki partneri za testiranje. Međutim, dobijali su je obični korisnici, pa čak i više puta sa višestrukim isplatama.

Ko je potrošio novac odmah, Google nije mogao da uradi ništa

Korisnici koji su dobili iznenadne uplate su kasnije primili mejl od Google Pay tima sa detaljima o “grešci koja je nenamerno deponovala gotovinski kredit na vaš nalog”. Google ih je onda obavestio da je novac uplaćen greškom, da je problem rešen i da je novac vraćen kada je to bilo moguće.

Pretpostavićemo da je Google uspeo da vrati onaj novac koji su korisnici jednostavno ostavili na svom računu, ali ima i onih koji su ga potrošili ili prebacili na drugo mesto, pa se Google nije trudio da taj novac vraća, jer je greška ipak bila sa njihove strane.

“Ako nismo uspeli da vratimo novac, on je sada vaš. Nisu potrebni dodatni koraci”, napisali su iz Google Pay tima. Dakle, ako ste ga potrošili, nikom ništa. Google ne želi da troši vreme jureći pojedinačne korisnike, a verovatno ne želi ni preveliku pažnju medija.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi