Da li je Apple u panici zbog svog „sledećeg velikog proizvoda“?

Apple eksperimentiše sa novim tehnologijama, ali je veliko pitanje da li će uspeti da dominira tržištima sa svojim inovacijama kako se to očekuje od reputacije ovog brenda

Da li je Apple u panici zbog svog „sledećeg velikog proizvoda“?

Apple se trenutno nalazi u zanimljivoj poziciji, manevrišući kroz tehnološki pejzaž koji se brzo menja i napreduje.. Dok je kompanija tradicionalno bila lider u inovacijama, pojava novih tehnologija poput AR/VR, generativne AI, pa čak i savitljivih uređaja, stavlja Apple pod žestok pritisak da zadrži svoju prednost nad konkurencijom.

Apple Vision Pro, sa svojom velikom cenom, deluje više kao dokaz koncepta nego kao ozbiljan proizvod namenjen masovnom tržištu. Jasno je da Apple pokušava da se pozicionira u AR/VR prostoru, ali visoka cena i ograničena ponuda sadržaja čine ga veoma teškim za prodaju, posebno u poređenju sa pristupačnijom i dokazanom konkurencijom kao što je Meta Quest serija.

Planovi u vezi novih proizvoda ne idu na način kako je to Apple zamislio

Apple Intelligence, njihov iskorak u generativnu AI, obećava, posebno sa mogućnostima obrade podataka direktno na uređaju. Međutim, postepeno puštanje na tržište i ograničena dostupnost mogli bi da umanje njegov uticaj, posebno na tržištu gde su konkurenti poput Google-a i OpenAI-a već uspostavili snažnu dominaciju.

Što se tiče glasina o portabl robotu, deluju kao kockanje s areputacijom. Iako Apple ima istoriju pretvaranja manje bitnih proizvoda u mejnstrim hitove, koncept „tablet računara na točkovima“ ne uliva poverenje. Uspeh ovog proizvoda verovatno bi zavisio od toga koliko dobro Apple može da ga integriše u svoj ekosistem i da li može da ponudi funkcionalnosti koje prevazilaze ono što trenutni kućni asistenti i tablet uređaji mogu da pruže.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Zaključak je da, dok Apple svakako eksperimentiše sa „sledećom velikom stvari“, deluje kao da bacaju više ideja na sto u nadi da će neka uspeti. Da li će neki od ovih uređaja dominirati svojim tržištem, ostaje da se vidi, ali dosadašnja istorija Apple-a sugeriše da, ako neko može da ove koncepte pretvori u mejnstrim uspehe, to su oni.

Ipak, biće potrebno značajno više uraditi za „ sledeću veliku stvar“ kako bi se ispunila visoka očekivanja koja su povezana sa Apple brendom, prenosi Phone Arena.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (2)
  1. Steve Jobs se u grobu okreće. Kada je predstavljen prvi iPhone, na tržištu je bilo mnogo telefona koji su bili neuporedivo napredniji i bolji, kao recimo Nokia N95, međutim Apple je donio inovaciju u obliku kapacitivnog tač displeja i fluidnog prilagođenog softvera. To je tad bila velika stvar.

    Danas Apple predstavi Apple Vision pro, sa šnjurom iza, eksternom baterijom, u prijevodu skalameriju, dok konkurenti imaju bolje i kompaktnije uređaje. Da je Steve živ, nikad to ne bi predstavili, ili bi predstavili ali u obliku Ray Ban naočala, gdje bi stakla bila displej, i iz daljine niko ne bi mogao razlikovati obične naočale od Apple Visiona.

  2. sustersic

    Ne znam niti jedan inovativan proizvod koji je Apple predstavio u poslednjih 30 godina, a da već isti nisu postojali, tehnološki napredniji, sa boljim dizajnom i većim mogućnostima, Asus, Lenovo, HTC, Samsung, LG, Nokia, Sony

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi